Po sto.

Środa, 29 sierpnia 2018 · dodano: 29.08.2018 | Komentarze 6

W końcu wolny dzień w tygodniu który chciałem dobrze wykorzystać nie tylko rowerowo,ruszyłem z półgodzinnym opóźnieniem w kierunku Gryfina bo miałem plan przekroczyć dziś granicę z Niemcami. Wybrałem według mnie najbezpieczniejszą trasę ze względu na mały ruch aut i to że nie trzeba się przebijać przez Szczecin czego bardzo nie lubię.Jechałem non stop bez żadnych przystanków miało być do granicy ale niestety nie udało mi się dotrzeć nawet do Gardna a to wszystko przez roboty drogowe.Zaczęło się od "zwiniętego" asfaltu w całym Żelisławcu po frezowanej drodze ciężko się jechało ale jakoś ten niecały kilometr zaliczony a za wioską w stronę Gardna długi korek aut lany asfalt na jednym pasie i ruch sterowny przez radio.Jak zobaczyłem że puszczają tylko po dwa auta postanowiłem zrezygnować i wróciłem do Starego Czarnowa.
Nad DW 119 w Starym Czarnowie.
Nad DW 119 w Starym Czarnowie. © strus
Gdy wróciłem do Starego zaczęło się liczenie kilometrów żeby zaliczyć dziś setkę na pierwszy rzut poszło dojechanie do Kołbacza wydłużoną drogą przez Dębinę a następnie zahaczenie o Żelewo w drodze powrotnej do Kobylanki.
Jezioro Miedwie w Żelewie
Jezioro Miedwie w Żelewie © strus
Torpedownia w Bielkowie widziana z Żelewa
Torpedownia w Bielkowie widziana z Żelewa © strus
Gdy już wróciłem na DDR-kę w Kobylance, w Motańcu gdy spojrzałem na licznik zauważyłem że mój kilometraż wynosi jakbym robił drugą rundę po pracy wiec jadę do końca szosy w Niedźwiedziu i po nawrotce kieruje się przez Reptowo tym razem do końca szosy w Cisewie i zaliczając w jedną stronę postój na przejeździe kolejowym.

Z Cisewa wracam na DDR-kę w Kobylance a dalej do Stargardu wydłużona drogą przez Żarowo i Grzędzice gdzie jeszcze musiałem kupić picie bo dwie flaszki po 0,7 l nie wystarczyły i to by było na tyle.....jakoś krótko dziś.

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Stare Czarnowo,Glinna,Kartno,Żelisławiec,
Kartno,Glinna,Stare Czarnowo,Dębina.Kołbacz,Żelewo,Nieznań,Bielkowo,Kobylanka,Motaniec,Kałega,Niedźwiedź,Reptowo,
Cisewo,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Źarowo,Stargard.
M A P K A : Po sto

prim8
| 15:55 sobota, 1 września 2018 | linkuj Dzięki za info o robotach koło Żelisławca. Ech, żeby jeszcze położyli asfalt na bruku z Żelsławca do Binowa.
| 06:27 piątek, 31 sierpnia 2018 | linkuj Stokrotne dzięki za fajny opis i fotorelację :) brawo za dystans :)
| 19:50 środa, 29 sierpnia 2018 | linkuj Brawa za kolejne "sto" :)
| 19:39 środa, 29 sierpnia 2018 | linkuj Najlepiej spędzony wolny dzień. Setka smakuje najlepiej na rowerze :-) Ps. J.Miedwie robi ogromne wrażenie i jaka czysta woda.
| 19:15 środa, 29 sierpnia 2018 | linkuj Fajna pogoda Ci się trafiła na wolny dzień i bardzo dobrze ją wykorzystałeś. Brawo!
| 17:46 środa, 29 sierpnia 2018 | linkuj Brawo za znakomitą, wręcz sportową dyspozycję ale też za opis wycieczki wzbogacony o świetne zdjęcia. Zresztą to Twoja, wysoka norma.