Przed wizytą u okulisty

Czwartek, 23 sierpnia 2018 · dodano: 23.08.2018 | Komentarze 5

Wolny dzień od pracy po trzech popołudniówkach ale czekała mnie o szesnastej wizyta kontrolna u okulisty i najważniejsze badanie ciśnienia w oku .Postanowiłem przejechać spokojnie minimum 50 km a że taki dystans krótki to nie ma za bardzo gdzie jechać dlatego skierowałem się do gminy Kobylanka żeby zaliczyć standardową trasę pokonywaną najczęściej po pracy z małymi dodatkami.
Start i pierwszy etap dojazd do remontowanego ronda w Lipniku przez DDR-ke do Żarowa i Grzędzice.W Lipniku coraz więcej odcinków
nowej poszerzonej ścieżki rowerowej już a asfaltem ale Speeder-em ciężką przejechać dwa odcinki po kamieniach.Dojeżdżam do Motańca a następnie kieruje się do końca szosy w Niedźwiedziu przez Reptowo.
Drogi prowadzące do Zdunowa
Drogi prowadzące do Zdunowa © strus
Po piachu speeder-em nie pojadę więc zawracam i kieruje się wydłużona drogą do Reptowa przez Kałęge i Motaniec a dalej do Cisewa bez stania na przejeździe kolejowym docieram do lapidarium w Cisewie gdzie telefon odzywa się że paczka oczekuje w paczkomacie oraz drugie info od kolegi że ma dla mnie do odebranie opony SCHWALBE  MARATHON dla Iwonki.

droga powrotna do Stargardu to dojazd do DDR-ki w Kobylance a nią już do miasta i odbijam w stronę Oś.Letniego po oponki a następnie do paczkomatu. Jazda z oponami na szyi to pomyłka bo obijały mi się o uda , kręciły się utrudniając jazdę ale jakoś wróciłem bezpiecznie do domu a wizyta na plus ,ciśnienie na 13 i to jest EXTRA WYNIK.
DDR-ka w Lipniku
DDR-ka w Lipniku © strus
Odbiór paczki
Odbiór paczki © strus
Nowe gatki- wersja Pro
Nowe gatki- wersja Pro © strus

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Reptowo,Niedźwiedź,Kałęga,Motaniec,