Poniedziałek, 13 sierpnia 2018 · dodano: 13.08.2018 | Komentarze 3

Kolejny upalny dzień a ja po pracy w drogę na pięćdziesiątkę tym razem nie standardowo do Kobylanki a jak wczoraj DDR-ką do Żarowa
a następnie przez Lubowo i Poczernin w stronę Sowna.Wczoraj nie zauważyłem że w Żarowie restauracja Gościniec miała spalony dach bo wczoraj sześć godzin trwało gaszenie tam pożaru.
Spalony dach w Gościńcu.
Spalony dach w Gościńcu. © strus
Z Sowna ruszyłem w kierunku Przemocza gdzie zawróciłem na drodze do Maszewa i wróciłem na DW 142.Coś mnie pchnęło żeby kawałek pojechać "Chociwelką" chodź po ostatnim razie powiedziałem sobie że będę unikał tej drogi i tak fragment zaliczyłem do zjazdu na Strumiany a następnie pomknąłem do leśniczówki w Strumianach żeby zawrócić i skierować się do Sowna.
Motopompa w Przemoczu
Motopompa w Przemoczu © strus
Stary dom w Strumianach
Stary dom w Strumianach © strus
Węzęł Strumiany na DW 142
Węzeł Strumiany na DW 142 © strus

Wróciłem do Sowna i skierowałem się krótszą drogą do Żarowa na DDR-kę a nią do domu gdzie sobie przypomniałem że miałem dziś zrobić o 8 km więcej żeby zaliczyć siódmy tysiąc,trudno się mówi 7k łyknę na kolejnej rundce.

Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,Przemocze,DW 141,DW 142,Strumiany,Sowno,Smogolice,Żarowo,Stargard.