Tour de Miedwie z plusem.

Niedziela, 8 lipca 2018 · dodano: 08.07.2018 | Komentarze 6

Temperatura przy ruszaniu wynosiła 20 stopni i było pochmurno a ja ruszyłem w przeciwną stronę niż wczoraj z zamiarem zaliczenia setki.Aby taki dystans pokonać i zaliczyć Tour de Miedwie trzeba szukać kilometrów po drodze dlatego ruszyłem do DDR-ki w Witkowie Drugim a następnie obrałem kierunek Dolice żeby tam wjechać na DW 122 prowadzącą do Pyrzyc przez Lubiatowo ale nadłożyłem kilometrów zahaczając o Brzesko i Letnin.
Brzesko (niem.Brietzig) Kościół parafialny p.w. Narodzenia NMP z 2 poł. XIII w.
Brzesko (niem.Brietzig) Kościół parafialny p.w. Narodzenia NMP z 2 poł. XIII w. © strus
Letnin (niem.Lettnin) Neogotycki dom młynarza
Letnin (niem.Lettnin) Neogotycki dom młynarza © strus
Letnin - kamienny drogowskaz
Letnin - kamienny drogowskaz © strus
Z Letnina pojechałem do Mechowa gdzie wjechałem na DDR-kę prowadzącą do Pyrzyc a na niebie pokazało się słońce które towarzyszyło mi do ostatniego kilometra.Na ścieżce rowerowej pierwszy raz widziałem tak dużą ilość rowerzystów i od razu pomyślałem że to pewnie niedzielni bikerzy jak na DDR-ce w okolicy J.Miedwie.W Pyrzycach uzupełniłem napoje zjadłem banany i ruszyłem na kolejny odcinek trasy.
DDR-ka do Pyrzyc
DDR-ka do Pyrzyc © strus
Pyrzyce- kiedyś Pomnik Wdzięczności a dziś Pomnikiem Pamięci
Pyrzyce- kiedyś Pomnik Wdzięczności a dziś Pomnikiem Pamięci © strus
Z Pyrzyc standardowo ruszyłem DW 199 walcząc z wiatrem do momentu odbicia na Kołbacz  na drogę DW 120 i zrobiło się lżej. Dzisiejsze warunki lepsze niż wczoraj i drogi zdecydowanie z lepszymi nawierzchniami.Wojewódzką jadę do Kobylanki gdzie już DDR-ka jadę do Lipnika a tam odbijam ku Grzędzicą i przez Żarowo melduje się w domu.

Stargard,Witkowo Drugie,Witkowo Pierwsze,Kolin,Morzyca,Dolice,Ukiernica,Lubiatowo,Brzesko,Letnin,Mechowo,Pyrzyce,Żabów,
Będgoszcz,Stare Czarnowo,Kołbacz,Nieznań,Bielkowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.
M A P K A :Tour de Miedwie z plusem.

| 21:08 wtorek, 10 lipca 2018 | linkuj Brakuje tylko zdjęcia tego pięknego, dużego jeziora.
| 11:43 wtorek, 10 lipca 2018 | linkuj Operacja nie powiodła się , bo cały wpis nadal jest zminimalizowany - mapka, zdjęcia itp. Ale skorzystałem z Forefox i tam jest OK. Nic z tego nie rozumiem.
| 11:41 wtorek, 10 lipca 2018 | linkuj Świetny dystans pokonany nieomal w sprinterskim tempie, stąd mnóstwo spalonych kalorii. Brawo Darku.
| 07:11 wtorek, 10 lipca 2018 | linkuj Kawał drogi zrobiłeś. Pewnie nad samym Miedwiem w taką pogodę były tłumy ludzi, dlatego może zatoczenie większej pętli okazało się całkiem dobrym pomysłem. "Domek" młynarza mnie zadziwił. Miał facet chyba jakieś kompleksy.
| 18:42 niedziela, 8 lipca 2018 | linkuj Pięknie gratulacje od Kuby i Janusza :-)