Ciężkie warunki drogowe.

Sobota, 7 lipca 2018 · dodano: 07.07.2018 | Komentarze 4

W związku że nadchodzący tydzień mam cały druga zmianę postanowiłem w dwa weekendowe dni pojeździć ale i niezaniedbywać rodziny więc rano zakupy śniadanie itd a dopiero po jedenastej mogłem zasiąść w siodle i ruszyć DDR-ką do Motańca.W Lipniku co dzień inne utrudnienia dla rowerzystów i pieszych ,dziś tak naprawdę był odcinek drogi bez DDR-ki i pojechałem szosą.W Motańcu wjechałem na DK 10 , pojechałem do Płoni i gdy odbiłem na Wielgowo przez Zdunowo to trochę odpocząłem od dość silnego wiatru który dokuczał mi od startu aż do Dąbia że chwilami bolały mnie piszczele a termometr wskazywał 18 stopni.To takie pierwsze utrudnienie dzisiejszego dnia to co najgorsze czekało mnie po pokonaniu ronda w Dąbiu .Dość że droga jest ma bardzo zniszczoną nawierzchnię ktoś umieścił znaki "Alternatywny dojazd nad morze" i aut jak na S3 trzeba było jechać bardzo uważnie .Dość że masakryczna ilość aut i dziur to jeszcze wyprzedanie na podwójnej ciągłej co mnie bardzo stresowało aż do momentu gdy przeszedłem
na drugą stroną S3 w Kliniskach.
Przejście dla pieszych na S3
Przejście dla pieszych na S3 © strus
Żeby trochę odpocząć od następnej drogi stresogennej ale to przez nawierzchnię na niej najpierw zajechałem do Pucka zobaczyć czy nie urosły kolejne grzyby i chwilkę sobie odpocząć zajadając banany.
Merida z prawdziwkami
Merida z prawdziwkami © strus

Po relaksie wracam na szlak który chyba chciał mi zrekompensować niedogodności nawierzchni i poprosił żeby mi słonko poświeciło i chodź trochę zrobiło się przyjemniej do póki nie pokonałem 10 km tragicznej drogi zanim dotarłem do lepszej drogi po przejechaniu przez Stawno.
Kajaki na Inie w okolicy Łęska
Kajaki na Inie w okolicy Łęska © strus

Przez Tarnowiec docieram do DW 141 w Przemoczu którą jadę do "Chociwelki" ale tym razem nie jadę nią tylko przedostaje się na drogę do Sowna a następnie kieruję się do DDR-ki w Żarowie przez Smogolice.
DW 142- po remoncie.
DW 142- po remoncie. © strus
Gdy już byłem za Stawnem to już inna jazda ale 53 km się męczyłem i stresowałem za to na koniec został tylko relaks i wielka przyjemność z jazdy i nadzieja na jutro że zaliczę setkę tylko nie wiem czy solo ?

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Płonia,Zdunowo,Wielgowo,Dąbie,Załom,Pucice,Kliniska Wielkie,Pucko,
Łęsko,Stawno,Tarnowiec,Przemocze,Sowno,Smogolice,Żarowo,Stargard.
M A P K A : Ciężkie warunki drogowe.