Czwartek, 28 czerwca 2018 · dodano: 28.06.2018 | Komentarze 3

Zdziwiłem się jak dojechałem do DDR-ki na Żarowo jak za miastem hula wiatr i przeszkadzał mi bardzo do momentu gdy pojawiłem się na "Chociwelce" a dalej mimo że jechałem minimalnie w innym kierunku ale było zdecydowanie lżej i na dodatek jechałem z górki do krzyżówki z DW 141 gdzie skręciłem na Przemocze.
Niedługo żniwa
Niedługo żniwa © strus

"Biały grzybek" © strus

W Przemoczu zawróciłem  na DW 142 i dojechałem do wiaduktu gdzie odbiłem na Strumiany i pojechałem do leśniczówki i ponownie nawrotka i kierunek do domu przez Sowno i Smogolice.

Nie oddana droga a już frezowana
Nie oddana droga a już frezowana © strus

Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,DW142,Przemocze,DW142,Strumiany,Sowno,Smogolice,Żarowo,Stargard.
M A P K A : 50-tka po pracy

| 17:21 sobota, 30 czerwca 2018 | linkuj No tym razem w normie. Obaj z Kubą niezmiernie Ciebie podziwiamy za te regularne 50,-tki po pracy. Szczególne słowa uznania od Kuby, bo teraz gdy on sam wykonuje ciężką pracę, to wie jak bardzo trzeba cenić Ciebie
| 21:18 czwartek, 28 czerwca 2018 | linkuj Oj grzało dzisiaj, mimo wiatru!
| 18:30 czwartek, 28 czerwca 2018 | linkuj niedługo ruch samochodowy wróci na chociwelkę :)