Takie tam kręcenie

Niedziela, 24 czerwca 2018 · dodano: 24.06.2018 | Komentarze 8

Ostatnio straszą burzami i kręcę się po bliskiej okolicy tak jak dziś, rozpocząłem  jazdę od pojechania do strefy przemysłowej w Kluczewie przez Witkowo Drugie a po drodze pomogłem obrać kierunek starszemu Niemcowi który jechał do Dąbrowicy i nie miał żadnej mapy ani telefonu ale była kartka i długopis i zapisałam mu całą trasę .
Hangary w strefie przemysłowej w Kluczewie
Hangary w strefie przemysłowej w Kluczewie © strus
Wróciłem do Stargardu przez Golczewo i Giżynek i skierowałem się do DDR-ki którą pojechałem do Motańca w którym wjechałem na DK 10 i pojechałem do Szczecina.W Płoni odbijam na Zdunowo  i jadę przez Wielgowo do węzła Rześnica.

Szczecin przywitał mnie słońcem które świeciło niestety krótko a mianowicie do Drogowego Odcinka Lotniskowego Kliniska  ale przyznam że jechało się przyjemniej .Na "Chociwelce" pokazały się pasy które były wymalowane do Poczernina i dalej jechały dwa auta które uzupełniały braki kolejnych pasów w kierunku  węzła Łęczyca.Ludzie chyba się dowiedzieli że w przyszłym tygodniu droga ma być oddana do użytku na na drodze spotkałem kilka grup rowerzystów w tym jedna dość liczna myślę że było ponad trzydzieści osób.
Okolice węzła Rzęśnica
Okolice węzła Rzęśnica © strus
Drogowy Odcinek Lotniskowy Kliniska
Drogowy Odcinek Lotniskowy Kliniska © strus
Węzeł Strumiany - Sowno
Węzeł Strumiany - Sowno © strus
DW 142 jadę około 15 kilometrów do węzła Siwkowo - Warchlino gdzie oddano wiadukt po remoncie i już trzeba z niego korzystać bo droga do Siwkowa nie istnieje i kieruję się do Stargardu przez Małkocin i Klępino z pominięciem skrótu .

Stargard,Witkowo Drugie,Kluczewo,Golczewo,Giżynek,Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Płonia,
Zdunowo,Wielgowo,Rzęśnica,DW 142,Siwkowo,Małkocin,Klępino,Stargard.
M A P K A : Takie tam kręcenie

| 15:16 wtorek, 26 czerwca 2018 | linkuj takie tam kręcenie, ponad 80 km ze średnią 27 km/h :D rozbawiłeś mnie :D
| 06:50 poniedziałek, 25 czerwca 2018 | linkuj Przyzwoita pętla. Ostatnie chwile, by pokorzystać z betonówki, choć czekam niecierpliwie, by wreszcie została otwarta dla samochodów, bo skraca mi bardzo podróże do Łobza ;)
| 19:45 niedziela, 24 czerwca 2018 | linkuj Dobry dystans i jeszcze dobry uczynek przy niedzieli!
| 16:06 niedziela, 24 czerwca 2018 | linkuj Takie tam kręcenie a wyszło ponad 80 km - brawo Darku. Swój wpis uzupełniłem.
| 16:02 niedziela, 24 czerwca 2018 | linkuj Ładna pętla !
| 15:04 niedziela, 24 czerwca 2018 | linkuj Nie ma jak to skromne powiedzenie "takie tam" :).
marekburdzy
| 14:49 niedziela, 24 czerwca 2018 | linkuj Wcale nie takie tam kręcenie . Bardzo solidnie pojechane