Pechowy poniedziałek.

Poniedziałek, 30 kwietnia 2018 · dodano: 30.04.2018 | Komentarze 6

Dziś miałem jakiś pechowy dzień,zanim dotarłem do roweru na drzwiach jakieś pogróżki a mój Viper stał na kapciu gdy już się z nim uporałem okazało się że telefonu zapomniałem i pena dla kolegi - skleroza?. Na początku ruszyłem na Oś.Lotnisko przez Giżynek i Golczewo załatwić sprawę.Temperatura wyższa niż w ostatnie dnia ale i wiaterek zdecydowanie silniejszy niż przez ostatni tydzień.
Pogróżki,ostrzeżenie
Pogróżki,ostrzeżenie © strus
Opuściłem Kluczewo i rozpocząłem walkę nie tylko z wiatrem i z tragicznymi nawierzchniami dlatego jeżdżę w tamte regiony bardzo rzadko,żużlówką docieram do Strzyżna.
Strzyżno (niem. Streesen) Pomnik poświęcony mieszkańcom wsi poległym w I wojnie światowej. © strus
Strzyżno (niem. Streesen) Pomnik rodziny Bohn
Strzyżno (niem. Streesen) Pomnik rodziny Bohn © strus
Kolejną żużlówką dojeżdżam do żużlówki którą jechałem wczoraj a mianowicie do Kurcewa a następnie przez Strzebielewo jadę do Kurcewa.,Zanim wjechałem do wioski obowiązkowa przerwa  na krzyżówce przy Stelli Dziękczynnej.
Kurcewo (niem. Krüssow) Poniemieckie silosy
Kurcewo (niem. Krüssow) Poniemieckie silosy © strus
Krępcewo (niem.Kremzow) Granitowa stela (Krzyż Prośby) z XVI w. wykonana przez Leopolda von Wedel. © strus
Krępcewo (niem.Kremzow) Dwa słupy bramne z 1860r.
Krępcewo (niem.Kremzow) Dwa słupy bramne z 1860r. © strus
Po wizycie w Krępcewie gdzie można jeszcze zaliczyć poniemiecki cmentarz ,ruiny zamku oraz kościół ruszyłem do Rzeplina gdzie odbiłem na tragiczne płyty jumbo ,chyba najgorsze w okolicy bo pokruszone i masa prętów, trzeba bardzo uważać.Po drugiej stronie Iny zameldowałem się w Żukowie skąd pojechałem do Krąpiela
Krąpiel (niem.Schöneberg)Pomnik poległych w I wojnie światowej
Krąpiel (niem.Schöneberg)Pomnik poległych w I wojnie światowej © strus
Krąpiel (niem.Schöneberg) Neorenesansowy pałac z 1859 r.
Krąpiel (niem.Schöneberg) Neorenesansowy pałac z 1859 r. © strus
Po 36 kilometrach trudnej jazdy w końcu trochę lżej poza przejazdem przez Trzebiatów i nieudane próby zakupu jakiegoś isotonika dopiero udało się w Ulikowie chodź nie lubianej firmy.
Pęzino (niem.Pansin) Zamek zbudowano w XIV wieku dla zakonu joannitów.
Pęzino (niem.Pansin) Zamek zbudowano w XIV wieku dla zakonu joannitów. © strus
Po zakupach w Ulikowie wjechałem na trasę pokonywaną w sobotę i po jeździe po olbrzymich dziurach od wyjazdu w Kiczarowie do jeziorka w Grabowie poczułem jak mnie przestawiło podczas szybkiego zjazdu i okazało się że pech mnie opuszcza i zmuszony byłem dopompować ponieważ po zmianie dętki nie włożyłem do torebki drugiej :( .Musiałem skrócić drogę i nie pojechałem do Klępina przez Małkocin tylko Michałową drogą i skrótem przez Mokrzycę do Stargardu.
Michałowy skrót z Grabowa do Klępina
Michałowy skrót z Grabowa do Klępina © strus
Stargard,Giżynek,Golczewo,Kluczewo,Strzyżno,Kurcewo,Strzebielewo,Krępcewo,Rzeplino,Żukowo,Krąpiel,Trzebiatów,Pęzino,Ulikowo,