Piątek, 13 kwietnia 2018 · dodano: 13.04.2018 | Komentarze 4

Po pięciu wolnych weekendach nadchodzący spędzę w pracy a dziś chciałem wykorzystać nadal piękną pogodę i od razu po tyrce przebrałem się i wyruszyłem na standardową pięćdziesiątkę zaczynając od DDR-ki na Żarowo a następnie przez Grzędzice dojeżdżam do kolejnej DDR-ki w Lipniku którą jadę do Motańca.
Wiadukt nad DK 10 w Motańcu
Wiadukt nad   S 10 w Motańcu © strus
Forsycja w Motańcu
Forsycja w Motańcu © strus
Po przeprawie nad  S 10 pokręciłem się po gminie Kobylanka  i spotkałem dwie pary bocianów w Reptowie, nie udało mi się przejechaćprzez przejazd kolejowy w Reptowie w stronę Cisewa,szlaban był długo zamknięty po dłuższym oczekiwaniu zawróciłem.

Para bocianów w Reptowie
Para bocianów w Reptowie © strus
Magnolia w Reptowie
Magnolia w Reptowie © strus
Wróciłem na DDR-kę w Kobylance a brakujące kilometry zrobiłem jadąc z Zieleniewa do Kunowa i z powrotem na ścieżkę i powrót do domu.
Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Niedźwiedź,Reptowo,Kobylanka,