Wtorek, 27 marca 2018 · dodano: 27.03.2018 | Komentarze 7

Wczoraj po pracy byłem zmęczony że sobie odpuściłem ale dziś to już musiałem bo pogoda sprzyjała a gdy spotkałem na skrzyżowaniu
kolegę w autobusie który mnie  podkusił mówiąc przez okno " kto pierwszy w Strumianach" to podziałało to na mnie jak płachta na byka.
Szybko zameldowałem się na DDR-ce do Żarowa i ruszyłem ku mecie.W Rogowie jak w zeszłym roku zobaczyłem w tym roku pierwszą parę bocianów i przez zatrzymanie straciłem trochę czasu żeby zrobić fotkę.
Pierwsza para bocianów w Rogowie 2018r.
Pierwsza para bocianów w Rogowie 2018r. © strus
Ruszyłem  w dalszą drogę i na przystanku w Strumianach zameldowałem się pierwszy a 20 kilometrów przejechałem ze średnia ponad 27 km/h ,co prawda autobus miał dłuższą trasę bo zajeżdżał do Smogolic i whisky wygrałem i po otrzymanych gratulacjach wróciłem na
DW 142 i pojechałem do dojazdu pożarowego 39 a nim w stronę Cisewa przez Wielichówko.
Przebiśniegi w Cisewie
Przebiśniegi w Cisewie © strus
Podczas jazdy przez piach jak na powyższym zdjęciu zaliczyłem glebę przez głęboki piach i ciężko mi się było pozbierać bo przygnieciony rowerem miałem jeszcze przypięte buty do pedałów.Obejrzałem sprzęt poprawiłem siodło i ruszyłem w dalszą drogę .Z Cisewa przez Reptowo zawitałem na DDR-ce w Kobylance i nią prosto do domu a po drodze współczucie dla blachosmrodów które
stały w korku od Zieleniewa do centrum Stargardu a to przez rozpoczęcie budowy ronda w Lipniku.Przesadziłem dziś z tymi pierwszymi kilometrami zachowałem się jak KOKS :(

Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,Strumiany,Wielichówko,Cisewo,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,
Stargard.

Kategoria SOLO, REKREACJA, PO PRACY

| 11:59 czwartek, 29 marca 2018 | linkuj Ale to druga jego porażka ,pierwsza bez zakładu.
| 21:08 środa, 28 marca 2018 | linkuj No, za te whisky należą Ci się gratulacje. Popytaj, może na innej trasie się z Tobą założy :P
| 07:17 środa, 28 marca 2018 | linkuj Ho ho aż dwa boćki - na moim terenie są na razie nie ma w gniazdach bocianich par.
| 06:54 środa, 28 marca 2018 | linkuj Super, że bociany wracają. Gratulacje za wygranego łyskacza, smacznego !
| 19:36 wtorek, 27 marca 2018 | linkuj Jak zaliczać gleby, to tylko na takim miękkim piachu :-)
| 17:55 wtorek, 27 marca 2018 | linkuj Jak są "boćki" to wiosna już na całego (również pojeździłbym na swoje 50-tki, ale niestety muszę przywozić małżonkę z drugiej pracy ze Szczecina)
| 15:51 wtorek, 27 marca 2018 | linkuj Gratki pierwszych boćków :)