Tour de Miedwie z plusem.

Niedziela, 25 marca 2018 · dodano: 25.03.2018 | Komentarze 7

Zanim zawitałem na szlaku maratonu w okół Miedwia w Koszewie pojechałem tam przez Giżynek i strefę przemysłową w Kluczewie oraz Dębicę chodź próbowałem polna drogą do Wierzbna ale była zbyt grząska i wróciłem na asfalt.
Koszewo (niem.Gross Küssow) Pałac z 2 pol. XIX w.
Koszewo (niem.Gross Küssow) Pałac z 2 pol. XIX w. © strus
Odcinek drogi z Koszewa do Wierzbna poza brukiem w dobrym stanie ,bruk omijałem zawsze bokiem ale dziś to nie możliwe bo pobocze rozjechane ciężkim ciągnikiem .Jeszcze Giżyn i wjeżdżam na DW 106 a za Okunica odbijam w prawo na Ryszewo.
RYSZEWO (niem.Gross Rischow) Stary dom
RYSZEWO (niem.Gross Rischow) Stary dom © strus
Z Ryszewa trasą maratonu jadę do Giżyna  przez Turze i Młyny i odbijam na Ostrowice bo tam nowa nawierzchnia od zeszłego roku i zanim wjechałem na płyty jumbo mała przerwa na batona i puszkę Oshee.
Droga Młyny - Giżyn
Droga Młyny - Giżyn © strus
Giżyn - Kamienny most z 1875 roku
Giżyn - Kamienny most z 1875 roku © strus
Droga za Giżynem do Komorówka
Droga za Giżynem do Komorówka © strus
Gdy zjeżdżam z trasy maratonu w kierunku Komorówka droga staje się masakryczna przez potrzaskane płyty jumbo i czarne błotko między nimi ale jakoś docieram do upragnionego asfaltu i kieruje sie do Starego Czarnowa przez Dębinę a dalej obieram kierunek na Kobylankę przez Kołbacz żeby w ścisku pokonać DDR-kę do Lipnika a tam uciec w kierunku DDR-ki w Żarowie przez Grzędzice na której zdecydowanie luźniej niż na tej w okolicy Miedwia. Po drodze mijałem dwanaście bocianich gniazd ale każde było puste.

Stargard,Giżynek,Golczewo,Kluczewo,Burzykowo,Warnice,Dębica,Koszewo,Wierzbno,Gredziec,Okunica,Ryszewo,Turze,Młyny,
Ostrowica,Giżyn,Komorówko,Dębina,Stare Czarnowo,Kołbacz,Nieznań,Bielkowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,
Żarowo,Stargard.
M A P K A :Tour de Miedwie z plusem.