• Temperatura -1.2°C

Upierdliwy zimny wiatr

Sobota, 13 stycznia 2018 · dodano: 13.01.2018 | Komentarze 5

Obiecałem sobie że tej zimy nie będę się stresował jazdą po lodzie ,śniegu itp a dziś pierwsze 14 km to dość że ciężkie przez jazdę pod
zimny dokuczliwy wiatr to w Witkowie odbiłem na ulubiona drogę do Kurcewa która dziś była w masakrycznym stanie przez to że po prosu błoto zamarzło i nie które krótkie odcinki musiałem prowadzić rower jak także na odcinku do szosy od Kurcewa. Na drodze Przewłoki - Barnim to już inna bajka ,jazda z wiatrem i szybko zameldowałem się w wiosce ale nie pojechałem jak wcześniej planowałem
na Kłęby tylko w przeciwną stronę na Dębice.
Zamarznięta droga do Kurcewa z Witkowa.
Zamarznięta droga do Kurcewa z Witkowa. © strus
Barnim (niem.Barnimskunow)  Kościół filialny p.w. Narodzenia NMP z XV w
Barnim (niem.Barnimskunow) Kościół filialny p.w. Narodzenia NMP z XV w © strus
Po krótkim pobycie na DW 106 odbijam na Warnice B i kieruję się do Dębicy z myślą że pojadę do Wierzbna ale tak jak przypuszczałem
droga jak na Kurcewo cała zamarznięta i rezygnuje ze stresowej jazdy i jadę do Koszewa.
Dębica (niem. Damnitz) Ruiny kościoła z XV w.
Dębica (niem. Damnitz) Ruiny kościoła z XV w. © strus
Do Koszewa pierwszy raz jechało mi się trochę ciężko przez wielkie ciągniki i maszyny rolnicze jadące w kierunku Dębicy które były szerokie jak jezdnia i trzeba było zjeżdżać na trawę.W Koszewku postanowiłem zajechać na J.Miedwie od wschodniej strony ,pierwsza próba nie udana od ujścia rzeczki Gowienica  za to druga próba od Wierzchlądu musiała być udana .
Wierzchląd - Molo na J.Miedwie
Wierzchląd - Molo na J.Miedwie © strus

Przez bardzo ,bardzo dziurawe Kunowo docieram do DDR-ki w Zieleniewie gdzie zjeżdżam na moment na promenadę nad jeziorem i robię rundkę po nadal dziurawej ulicy Długiej w Morzyczynie żeby skierować się w drogę powrotna do domu jadąc przez Grzędzice i  Żarowo.Dziś źle się wyszykowałem co do ubioru  w ten wietrzny dzień i dlatego dystans nie taki jak w ostatni weekend.

Stargard,Witkowo Drugie,Witkowo Pierwsze,Kurcewo,Barnim,Warnice B,Warnice,Dębica,Koszewo,Koszewko,Wierzchląd,Kunowo,