I to już koniec 2017r

Niedziela, 31 grudnia 2017 · dodano: 31.12.2017 | Komentarze 5

Wszystkim znajomym i nie znajomym żeby Nowy 2018 rok przyniósł wiele niezapomnianych chwil spędzonych na rowerowych ścieżkach, wiele emocji i sukcesów podczas sportowej rywalizacji, a przede wszystkim nową, niespożytą energię, która pozwoli nam wspólnie szerzyć "cyklozę".

Wczorajsze prognozy pogody w polskich mediach nie sprawdziły się i wczorajszy koniec sezonu przedłużył mi się do dziś z czego małżonka nie była zadowolona bo dzisiejszy dzień miałem spędzić cały z nią ale powiedziałem jej że za to przed nami jeszcze noc :)Nie zawiodła mnie za to niemiecka stronka wetteronline na którą spojrzałem dopiero dziś rano gdy wstałem i pierwsze kilometry  do remontowanej "Chociwelki" w Siwkowie docieram po rundce miejskiej i dojechaniu przez Klępino i Małkocin w pięknym słoneczku. DW 142 jechałem nieco ponad 5 km do krzyżówki z DW 141 gdzie odbijam na Sowno.
Remontowany węzeł Siwkowo - Warchlino DW142
Remontowany węzeł Siwkowo - Warchlino DW142 © strus
Wiadukt na DW142 w okolicy Sowna
Wiadukt na DW142 w okolicy Sowna © strus
Z Sowna jadę szosą do Żarowa przez Poczernin i jadąc za uwarzyłem że mimo że sezon na troć zaczyna się jutro to w okolicy rzeki Iny spory ruch wędkarzy już dziś i to patrząc na rejestracje aut z całej polski a między nimi jutro pojawią się moi koledzy z pracy.
Z Żarowa kieruję się przez Grzędzice do DDR-ki w Lipniku na której duży ruch rowerzystów chcących pożegnać stary rok na rowerze.
Grzędzice (niem.Seefeld) Kościół parafialny p.w. św. Piotra i Pawła z XV w
Grzędzice (niem.Seefeld) Kościół parafialny p.w. św. Piotra i Pawła z XV w © strus
DDR-ka jadę ponownie na promenadę nad jeziorem Miedwie i zatrzymuje się przy ostatnim molo od strony Stargardu bo ktoś nie chciał odpuścić dzwoniąc do mnie i okazało się że to pomyłka a za to zrobiłem ostatnią fotkę jeziora w tym roku.
Ostatnie molo na promenadzie nad J.Miedwie
Ostatnie molo na promenadzie nad J.Miedwie © strus
Wracam na ścieżkę rowerową i robię bardzo małe kółeczko jadąc do Jęczydołu przez Oś.Zielone nową nawierzchnią i kieruje się DDR-ką do Stargardu gdzie tym razem to już naprawdę koniec sezonu 2017.
Nowa nawierzchnia do Oś.Zielonego w Kobylance.
Nowa nawierzchnia do Oś.Zielonego w Kobylance. © strus
Stargard,Mokrzyca,Klępino,Małkocin,Siwkowo,Sowno,Poczernin,Rogowo,Lubowo,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,