Zakończenie sezonu 2017 ?

Sobota, 30 grudnia 2017 · dodano: 30.12.2017 | Komentarze 5

Po trzech dniach pieszych wycieczek nad morza pora wybrać się chyba na ostatnią w tym roku rundę bo ponoć jutro mimo plus dziesięciu stopni  ma cały dzień padać deszcz czyli to nie są warunki preferowane przez mnie więc to dziś zakończenie sezonu 2017?
Po ostatniej glebie w Wielichówku  tylko biodro mnie nie boli i myślałem że tylko bark mi będzie dokuczał ale było inaczej bo najgorzej było na dziurawych drogach gdzie nadgarstek odzywał się z bólem ze najchętniej wziął jakąś pigułę.Pierwsze 18 km dzisiejszego dnia
to męka przez miasto później jazda slalomem między "lodowiskami" na poradzieckim lotnisku i przy dojeździe do Warnic i dziurawymi szosami w Dębicy i Kunowie.
Droga na poradzieckim lotnisku w kierunku Warnic
Droga na poradzieckim lotnisku w kierunku Warnic © strus
Dopiero po wyjechaniu z Dębicy i minięciu drogi na lotnisko szosa była czysta i do Koszewa nie jechało żadne auto i byłem panem drogi.
W Koszewie do pałacu dojechałem brukową drogą a następnie skierowałem się do DDR-ki w Zieleniewie.
Koszewo (niem.Gross Küssow)  Pałac z 2 pol. XIX w. Do 1945 r. był on własnością hitlerowskiego feldmarszałka Friedricha von Paulusa.
Koszewo (niem.Gross Küssow) Pałac z 2 pol. XIX w. Do 1945 r. był on własnością hitlerowskiego feldmarszałka Friedricha von Paulusa. © strus
Koszewo (niem.Gross Küssow)Kościół filialny p.w. Niepokalanego Poczęcia NMP z XVI w © strus
W Zieleniewie zjeżdżam ze ścieżki rowerowej na promenadę na jezioro Miedwie i po zaliczeniu jej wracam na DDR-kę żeby do Kobylanki
pojechać wydłużoną drogą przez Oś.Zielone które doczekało się nowej nawierzchni z kostki brukowej.
Molo nad J.Miedwie
Molo nad J.Miedwie © strus
W gminie Kobylanka robię bardzo małą rundkę a mianowicie żeby wrócić na DDR-kę w Kobylance jadę tylko przez Motaniec i Reptowo
gdzie przerywa mi jazdę telefon z wiadomością czy pamiętam że mam być o 14.30 w domu :(. I tak gdy jechałem ścieżką w drodze powrotnej w Lipniku sprawdziłem godzinę i okazało się że mam czas na jazdę przez Grzędzice do DDR-ki w Żarowie a dalej to już prosto do domu.

Stargard,Kluczewo,Warnice,Dębica,Koszewo,Koszewko,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Oś.Zielone,Kobylanka,Motaniec,
Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.
MAPKA: Zakończenie sezonu 2017r.

| 18:34 poniedziałek, 1 stycznia 2018 | linkuj Dziękuję za Twoje relacje z całego roku 2017, zawsze z przyjemnością czytam.
damian
| 14:58 niedziela, 31 grudnia 2017 | linkuj @ Marek: Ja to z kolei nie mogę zdania sklecić po tym jak nas Brat po szosie przeciągnie ;-)

Bądź co bądź życzę wszystkiego dobrego w nadchodzącym roku i do zobaczenia nad Miedwiem ;-)
| 07:10 niedziela, 31 grudnia 2017 | linkuj Piękny ten pałac. Życzę Ci Szczęśliwego Nowego Roku ! :) i jak najwięcej przejechanych kilometrów bez awaryjnie ! nietylko 50-tek po pracy ;)
| 20:37 sobota, 30 grudnia 2017 | linkuj Już wcześniej zwracałem uwagę na fakt, że opisujesz swoje wycieczki obszernie a do tego ciekawie plus stosowne zdjęcia. Proszę utrzymywać ten styl w następnym roku. Będąc w Twoim wieku chyba nigdy tak szybko nie połykałem kilometrów tak jak Ty. Utrzymania takiej właśnie formy życzę Ci na następne 50 lat.
marekburdzy
| 19:12 sobota, 30 grudnia 2017 | linkuj Darek ty to masz dar pisania .Ja z całej trasy zdania nie mogę sklecić