• Kalorie 2022kcal

Świąteczna 50-tka

Poniedziałek, 25 grudnia 2017 · dodano: 25.12.2017 | Komentarze 5

Wszystkiego Najlepszego z okazji Świąt Bożego Narodzenia dla wszystkich znajomych i nieznajomych lubiących rowery.

Cieszyłem się że od 22 grudnia mam wolne ale dwa dni pierwsze poszły na zmarnowanie przez ból w okolicy operowanego oka więc
nie chciałem ryzykować i dopiero dziś po obżarstwie wigilijnym ruszyłem na rundę przed dalszym świętowaniem.Po małej rundce po mieście skierowałem się przez Oś.Pyrzyckie do DDR-ki prowadzącej do Oś.Lotnisko.
Stargard - Kolegiata Najświętszej Marii Panny - Królowej Świata - z XIII-XIV, XVII w. © strus
Z poradzieckiego osiedla przez strefę przemysłową a następnie przez Golczewo i Giżynek wróciłem do Stargardu aby skierować się do
DDR-ki przy ulicy Szczecińskiej prowadzącej do Motańca ale tym razem tam nie dojechałem.
Nad S10 w Golczewie
Nad S10 w Golczewie © strus
Ścieżką rowerową wjechałem do Zieleniewa a następnie udałem się na promenadę nad jeziorem Miedwie na której było bardzo dużo
spacerowiczów mimo że bardzo mocno dziś wiało co odczułem bo wybrałem się bez ochraniaczy na stopy.Po wizycie nad jeziorkiem
wróciłem na DDR-kę prowadzącą do gminy Kobylanka.

Nad Jeziorem Miedwie w Morzyczynie
Nad Jeziorem Miedwie w Morzyczynie © strus
Teraz pora na małą rundkę po gminie którą zaczynam od zjechania ze ścieżki rowerowej na Jęczydół i przez Bielkowo pojechałem do
Kobylanki w której wracam na DDR-kę i jadę do Lipnika a tam sprawdzam czas i odbijam na Żarowo przez Grzędzice a później do domu.
Stargard,Kluczewo,Golczewo,Giżynek,Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Jęczydół,Bielkowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,
Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.
MAPKA: Świąteczna 50-tka

| 17:36 środa, 27 grudnia 2017 | linkuj Dzięki za życzenia i relację ze świątecznej wycieczki. Stargardzka starówka ładnie wygląda w świątecznej odsłonie.
| 07:11 wtorek, 26 grudnia 2017 | linkuj Bardzo by się chciało, żeby te sympatyczne życzenia spełniały się w codziennym życiu - jednak zawsze mile się je przyjmuje, czyż nie ? Nałogowa pięćdziesiątka ozdobiona ciekawymi zdjęciami i szczegółami wycieczki. Tak trzymać Darku. Zapewne Iwonka prosiła Ciebie żebyś się nie wysilał ze względu na operowane oko - uważaj na siebie.
| 22:17 poniedziałek, 25 grudnia 2017 | linkuj Dzięki i wzajemnie ! :)
marekburdzy
| 17:26 poniedziałek, 25 grudnia 2017 | linkuj Dziękuję za życzenia Darku i Tobie i twoim bliskim najlepszego:))