• Kalorie 2037kcal

Po 8000km w 2017r

Wtorek, 26 grudnia 2017 · dodano: 26.12.2017 | Komentarze 8

W drugi dzień świąt piękna słoneczna pogoda nieco chłodniej niż wczoraj ale za to sucho na wszystkich szosach. Wyruszyłem po ósmy tysiąc  w tym roku zaczynając od dojazdu do DDR-ki tym razem przy ulicy Spokojnej która doprowadziła mnie do ronda w Golczewie gdzie odbiłem na Skalin iw końcu zmieniłem kierunek jazdy i już wiatr nie dokuczał.
Golczewo (niem. Goltzow) Dwór z    XIX w.
Golczewo (niem. Goltzow) Dwór z XIX w. © strus
Ze Skalina skierowałem się do DDR-ki w Zieleniewie i tak jak wczoraj zajechałem na promenadę nad jeziorem Miedwie gdzie było jeszcze więcej spacerowiczów niż wczoraj mimo że wiatr był zdecydowanie bardziej dokuczliwy.Przez te tłumy trzeba było jechać bardzo ostrożnie po promenadzie bo było dużo małych dzieci i psów.
Promenada nad J.Miedwie w Morzyczynie
Promenada nad J.Miedwie w Morzyczynie © strus

Z promenady wróciłem na ścieżkę rowerową i dojechałem nią do końca , przy stacji paliw gdzie mijałem się z grupą rowerzystów którzy
przyjechali od strony Jezierzyc i byli czyści więc i ja zanurzyłem się w  na drodze pożarowej 48 którą dojechałem do DK 10 i po przejechaniu pod krajowa drogą ponowne byłem na leśnych ścieżkach które o dziwo były wolne od wody i błota i wtedy postanowiłem skierować się do Sowna przez Cisewo.
Runo leśne w okolicach Niedźwiedzia
Runo leśne w okolicach Niedźwiedzia © strus
A to mój cień ......
A to mój cień ...... © strus
Jak postanowiłem tak zrobiłem gdy już byłem w Niedźwiedziu skierowałem się szosą do Wielichówka przez Reptowo i Cisewo.Gdy jechałem z Cisewa do Wielichówka drogą która ma nie cały rok i ją bardzo chwaliłem zrobiła mi dużego psikusa.Już na odcinkuleśnym zauważyłem kilkanaście pierwszych dziurek a gdy jechałem pod ostre słońce oparty na kierownicy w Wielichówku wjechałemw głęboką dziurę której wcześniej nie było aż mnie do góry wyrzuciło i upadłem na prawy bok uderzając głową o podłoże aż na kaskupojawiły się wgniecenia.Pozbierałem się i obolały ruszyłem nie tak jak wcześniej zaplanowałem na Sowno tylko wróciłem do Cisewa i skierowałem się do DDR-ki w Zieleniewie przez Miedwiecko.A że jeszcze nie kupiłem torebki podsiodłowej to w jednej kieszeni miałem telefon i klucze że aż bałem się go wyciągnąć czy wyświetlacz jest cały.Gdy dojechałem do domu okazało się że z telefonem wszystko OK ale nowa kurtka jesz uszkodzona
Uszkodzona kurtka
Uszkodzona kurtka © strus
A od jutra wypoczynek nad polskim morzem i mam nadzieje że w weekend pogoda pozwoli pokręcić ostatnie kilometry w tym roku.
Stargard,Giżynek,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,
Wielichówko,Cisewo,Miedwiecko,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
MAPKA :Po 8000km w 2017r

| 19:04 środa, 27 grudnia 2017 | linkuj BRAWO TY!!!!
| 17:44 środa, 27 grudnia 2017 | linkuj Całe szczęście, że miałeś kask, bo inaczej wgniecenia mogły by być na Twojej głowie. Miłego urlopu nad morzem i również gratuluję wyniku!
| 21:49 wtorek, 26 grudnia 2017 | linkuj Biorąc pod uwagę problemy ze zdrowiem to te 8 tys to super wynik. Co do wypadku - pal pies kurtkę, grunt, że cały jesteś.
| 21:16 wtorek, 26 grudnia 2017 | linkuj Także zwracam uwagę na okrągłe liczby, więc moje uznanie za 8000 km sporo jak na osobę aktywną zawodowo i po problemach zdrowotnych. Przykry wypadek pod koniec roku połączony ze zniszczeniem niedawno kupionej kurtki. Podoba mi się oryginalne zdjęcie to z Twoim cieniem.
| 17:45 wtorek, 26 grudnia 2017 | linkuj Oj!!! Kuba dziś kask bardzo,bardzo się przydał
| 16:41 wtorek, 26 grudnia 2017 | linkuj Gratki 8000 Kafli ! Jak pamietasz ja też niedawno leżałem.... dobrze że jeździsz w kasku....
| 15:49 wtorek, 26 grudnia 2017 | linkuj Marku tez mam taką nadzieję,wszystko w dłoniach mojej Iwonki inaczej 300zł za miesiąc użytkowania to drogo.