Gardno

Poniedziałek, 14 sierpnia 2017 · dodano: 14.08.2017 | Komentarze 2

W końcu miałem trochę więcej czasu i mogłem solo zrobić rundkę Meridą ,wybrałem na cel Gardno w którym dawno nie byłem ,żeby nie jechać w dwie strony ta samą drogą na początku do DW 119 pojechałem wydłużoną drogą z Kołbacza do Starego Czarnowa przez Dębinę.
Wiadukt nad Dw 119 w Starym Czarnowie
Wiadukt nad Dw 119 w Starym Czarnowie © strus
Ze Starego Czarnowa wjechałem na DW119 i dojechałem do Będgoszczy a tam odbiłem w kierunku Gardna przez miedzy innymi Chabowo.Po kliku set metrach po zjechaniu z wojewódzkiej jakość szosy mocno się pogorszyła i trzeba było uważnie jechać.
Zaliczyłem Chabowo,Babin,Parsów i Drzenin a przed mną było już tylko Gardno które przywitało mnie niemiłym widokiem a mianowicie
potrącona parą jenotów a na liczniku miałem 45 kilometrów
Chabowo (niem.Alt Falkenberg) Kościół filialny p.w. Najświętszej Marii Panny Matki Kościoła, kamienno-ceglany, przebudowany w 1850 r © strus
Granica gmin
Granica gmin © strus
Gardno (niem.Garden) Kościół parafialny p.w. NSPJ z 1 poł. XIII w
Gardno (niem.Garden) Kościół parafialny p.w. NSPJ z 1 poł. XIII w © strus
Z Gardna skierowałem się ponownie do Starego Czarnowa przez Żelisławiec zatrzymuję się na rondzie przy strefie przemysłowej w Gardnie urzekł mnie widok Puszczy Bukowej i wielkość budowanych tam magazynów Zalando.
Puszcza Bukowa - widok z Gardna
Puszcza Bukowa - widok z Gardna © strus
Zalando w Gardnie
Zalando w Gardnie © strus
Tak na prawdę to nie pamiętam kiedy ta trasę pokonywałem ostatnim razem że aż zapomniałem przez jakie wioski będę jechał ,czas mijał a ja już ponownie byłem w Czarnowie w którym widziałem po raz pierwszy patrol policji schowany w krzakach na przeciwko orlika.
Kartno (niem.Kortenhagen)  Kościół filialny p.w. Podwyższenia Krzyża Św. z XIII w
Kartno (niem.Kortenhagen) Kościół filialny p.w. Podwyższenia Krzyża Św. z XIII w © strus
Glinna (niem.Glien) Dwór z 1830 roku
Glinna (niem.Glien) Dwór z 1830 roku © strus
Ze Starego Czarnowa najkrótszą drogą docieram do DDR-ki w Morzyczynie i kieruje się do domu ale w Lipniku sprawdziłem godzinę i do umówionego  obiadu miałem jeszcze trochę czasu więc odbiłem na Żarowo przez Grzędzice a w mieście przed klatka na schodach zobaczyłem niespodziankę
Niespodzianka na ul.Reja
Niespodzianka na ul.Reja © strus
T R A S A:
Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Dębina,Stare Czarnowo,Będgoszcz,Chabowo,Babin,
Parsów,Drzenin,Gardno,Żelisławiec,Kartno,Glinna,Stare Czarnowo,Kołbacz,Nieznań,Bielkowo,Jeczydół,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,