Puszcza Goleniowska

Wtorek, 4 lipca 2017 · dodano: 04.07.2017 | Komentarze 8

Pogoda jak wczoraj ,porywisty wiatr dlatego w Zieleniewie postanowiłem się skryć na leśnych ścieżkach,ledwo wjechałem w las od razu
wiatr mało odczuwalny ale dojazd pożarowy 36 prowadzący do Sowna w kiepskim stanie przez prowadzona rabunkową wycinkę drzew
przez co na drodze sporo tarki.Co kilkanaście metrów w okół drogi widok jak na poniższym zdjęciu.
Rabunkowa wycinka drzew w okolicy Sowna
Rabunkowa wycinka drzew w okolicy Sowna © strus
Wjeżdżając w Sownie na szosę ponownie daje się we znaki wiatr aż  do momentu schowania się w las a za raz za wioską spora ilość ludzi zbierających jagody a ja kieruję się przez Strumiany do dojazdu pożarowego 18 zwanego "rowerostradą". Droga szutrowa ale na niej coraz więcej dużych kamieni co mocno odczuły moje nadgarstki a na dodatek większość drogi pokonałem na stojaka bo bałem się że wjadę na ostry kamień i złapię kapcia .Na końcu drogi zrobiłem sobie krótką pauze na banana i małą puszkę oshee żeby następnie zawitać ponownie na remontowanej "Chociwelce"
Przejazd nad DW 142 - Strumiany
Przejazd nad DW 142 - Strumiany © strus
Kamienisty dojazd pożarowy 18
Kamienisty dojazd pożarowy 18 © strus
Przerwa na rowerostradzie
Przerwa na rowerostradzie © strus
Zrobiłem fotkę drugiego wiaduktu i ruszyłem w dalszą drogę a po kilkudziesięciu metrach brak możliwości jazdy "Chociwelką " bo została pokruszona a w oddali jechała jakaś maszyna więc odbiłem w las i zanim wjechałem ponownie na szosą w okolicy Poczernina po drodze którą jechałem wielokrotnie odkryłem bobrową twierdzę z tartakiem.
Wiadukt nad DW142 w okolicy krzyżówki z DW 141
Wiadukt nad DW142 w okolicy krzyżówki z DW 141 © strus
Tama bobrowa
Tama bobrowa © strus

Gdy wyjechałem z lasu w okolicy Poczernina na remontowaną drogę wjechałem za maszynę która niszczy betonową drogę a druga maszyna była za mną i niszczyła drugą stronę drogi przez co wcześniej nie mogłem kontynuować jazdy .
Maszyna drogowa niszcząca betonową drogę
Maszyna drogowa niszcząca betonową drogę © strus
Gdy maszyna niszczyła  drogę to płyta obok aż się unosiła do góry ale operator maszyny był tak miły ze krzyknął żebym jechał a on chwilę poczeka i skierowałem się DW 142 do zjazdu na Małkocin przez Siwkowo. Po drodze usłyszałem że jedzie za mną auto na sygnale początkowo myślałem że do mnie i zjechałem na skraj drogi a on mnie wyprzedził i pojechał dalej a w domu w necie znalazłem opis maszyny    Rubblizing, czyli kruszenie betonowych płyt.
Małkocin (niem.Mulkenthin) Zabytkowy murowany gołębnik z 1854 r. w formie wieży
Małkocin (niem.Mulkenthin) Zabytkowy murowany gołębnik z 1854 r. w formie wieży © strus
Okazało się że czasu jeszcze trochę mam więc w Klępinie odbijam na polna drogę prowadzącą do Lubowa a następnie kieruje się do Grzędzic żeby do Stargardu pojechać dwukilometrową drogą gruntową  a dalej prosto do domu.
Gruntowa ulica Przemysłowa
Gruntowa ulica Przemysłowa © strus
Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Miedwiecko,Sowno,Strumiany,Łęsko,Bącznik,Siwkowo,Małkocin,Klępino,Lubowo,Żarowo,Grzędzice,Stargard.
M A P K A :

dornfeld
| 12:19 piątek, 7 lipca 2017 | linkuj "W Małkocinie zatrzymałem się przy gołębniku żeby sprawdzić która godzina żeby wiedzieć ile mogę jeszcze pojeździć." Gołębnik z zegarem ?
| 18:52 czwartek, 6 lipca 2017 | linkuj Jakoś wcześniej nie zwracałem uwagi na czynności bobrów ale od tego roku co pewien czas i t o w różnych miejscach można to dostrzec. Urocze zdjęcia do fajnych opisów - tak trzymać Darku !
| 09:43 czwartek, 6 lipca 2017 | linkuj Śliczny ten gołębnik.
| 19:22 środa, 5 lipca 2017 | linkuj Jak zawsze trening pierwsza klasa.
| 20:53 wtorek, 4 lipca 2017 | linkuj Też kilka tygodni temu omijałem jeden z burzonych wiaduktów między Poczerninem a krzyżówką. Pchałem się przez straszne gąszcza i zarośla, naprawdę z trudem się przecisnąłem ;)
| 20:33 wtorek, 4 lipca 2017 | linkuj Bobry dają znać o sobie :) Ich prace widać szczególnie na odcinku Mescherin - Gartz :)
| 20:12 wtorek, 4 lipca 2017 | linkuj Leśnicy razem z bobrami niedługo nam osłonę przed wiatrem zniszczą całkowicie :(
| 15:56 wtorek, 4 lipca 2017 | linkuj Bobry zębiska mają nie od parady, bardzo się ostatnio rozpleniły w naszych okolicach. Ale to nic w porównaniu z rabunkową wycinką lasów przez człowieka.