50 - tka po pracy.

Poniedziałek, 3 lipca 2017 · dodano: 03.07.2017 | Komentarze 4

Po załatwieniu spraw na mieście ruszyłem do DDR-ki przy Szczecińskiej i pojechałem nią prawie do końca gdy odbiłem na wiadukt nad S10 ujrzałem nieciekawe chmury i miałem nadzieje że tylko postraszą bo w zapowiedziach prognozy pogody był możliwy deszcz.
Do Motańca walczyłem z wiaterkiem i kawałkami gałęzi na DDR-ce na odcinku od Morzyczyna.
Ciemne chmury nad Motańcem
Ciemne chmury nad Motańcem © strus

Z Motańca pojechałem sobie bezpośrednio do Reptowa gdzie przed wioską na łące powstało jeziorko a następnie skierowałem się do końca szosy w Niedźwiedziu gdzie zawróciłem i przez Kałęge ponownie zawitałem w Motańcu i ponownie ruszyłem do Reptowa .
Tymczasowe jeziorko w Reptowie
Tymczasowe jeziorko w Reptowie © strus
Koniec szosy,początek drogi do Zdunowa
Koniec szosy,początek drogi do Zdunowa © strus
Kiedyś tą gruntową drogą do Zdunowa jeździłem i się męczyłem Speederem ale już nigdy więcej .Z Reptowa docieram  do końca szosy w Cisewie i nawrotka.Kieruję się w drogę powrotną do domu ale zanim to zrobiłem kilka fotek w Cisewie kwiatków.
Koniec szosy,początek drogi do Miedwiecka lub Grzędzic
Koniec szosy,początek drogi do Miedwiecka lub Grzędzic © strus
Kwiatki w Cisewie
Kwiatki w Cisewie © strus

Szybki dojazd do DDR-ki w Kobylance i szybka jazda do domu na obiad z nadzieją na jutrzejszy dzień bez opadów bo mam wolny czas do 15-tej i żebym za długo nie spał.Na koniec chcę dodać że mapka jest znowu z błędami , znowu mam problem z GPS  w telefonie chodź rano było wszystko OK chyba będzie trzeba wrócić do ustawień fabrycznych .

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Reptowo,Niedźwiedź,Kałęga,Motaniec,Reptowo,Cisewo,Reptowo,Kobylanka,