• Kalorie 2000kcal

Między opadami.

Piątek, 16 czerwca 2017 · dodano: 16.06.2017 | Komentarze 4

Wahałem się czy dziś ruszyć na małe kółeczko przez opady deszczu ,zlekceważyłem zapowiadaną godzinowa prognozę pogody bo ona
pokazywała burzę a za oknem słoneczko więc gdy Iwonka wyszła do pracy ja szybko się przebrałem i ruszyłem w kierunku DDR-ki i nią pojechałem do końca żeby za stacją paliw wjechać na dojazd pożarowy 48.
Pochmurna DDR-ka w Zieleniewie
Pochmurna DDR-ka w Zieleniewie © strus
Ciemności nad DK 10
Ciemności nad DK 10 © strus
Gdy jechałem lasem zaczął kropić pierwszy deszcz więc odbiłem na DP 50 i po przejechaniu pod DK 10 ruszyłem DP 45 w kierunku Niedźwiedzia a tam mega niespodzianka jak 20 metrów przed mną wyskakiwały jelenie których doliczyłem się dwunastu aż mnie zamurowało i zmieniłem trasę udając się w głąb lasu jak zobaczyłem na mapie że w okolicy jest staw i pomyślałem że może tam się zwierzyna udała.Nie myliłem się ale płowe szybciej mnie na mierzyło i znowu nie udało mi się nic uwiecznić poza terenem wodopoju.
Tu namierzyłem po raz drugi 12 jeleni
Tu namierzyłem po raz drugi 12 jeleni © strus
I tak leśnymi ścieżkami docieram jak dla mnie do głównej drogi Zdunowo - Niedźwiedź w okolicy Gajęcki Ług która po nocnych opadach
był uciążliwa przez błotko i komary.Z Niedźwiedzia po zaliczeniu Reptowa jadę pierwszy raz z pominięciem Cisewa do Wielichówka przez las a następnie nową szutrówką dopiero do Cisewa i kieruje się do DDR-ki w Zieleniewie gdzie spotyka mnie tym razem niemiła niespodzianka wystrzał dętki.
Miedwiecko - przejazd
Miedwiecko - przejazd © strus
Zabieram się do zmiany dętki i czuje na twarzy kolejny deszczyk ,najgorzej w kurzyło mnie to że opony miały być lepsze niż poprzednie ale już wiem że następnym razem takich nie kupie bo po kilku jazdach mam odczucie że zdecydowanie gorzej spisują się na piachu suchym i mokrym niż continentale i jeszcze taki szybki kapeć.Niebo coraz ciemniejsze ale do 50 kilometrów jeszcze mi brakuje więc ryzykuję kierując się do Żarowa przez Grzędzice że może mnie dopaść burza i tak było ale jak wchodziłem do klatki czyli na wielki styk
wróciłem do domu.
DDR-ka z Żarowa do Stargardu
DDR-ka z Żarowa do Stargardu © strus

Stargard.Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Gajęcki Ług,Niedźwiedź,Reptowo,Wielichówko,Cisewo,Miedwiecko,