Na pizze do Załomia.

Czwartek, 15 czerwca 2017 · dodano: 16.06.2017 | Komentarze 3

Po trzech popołudniowych zmianach pora na cztery dni wolnego i tak jak w niedzielę wyruszyłem z Iwonką tą samą drogą do Sowna aby skierować się na grzybobranie koło leśniczówki Pucko.W drodze do Strumian napotkamy zamknięty przejazd nad DW 142 ale za to utwardzono  gruntową drogę równolegle biegnącą którą i tak w większości pokonywałem niż tą brukową.
Okolice DW 142
Okolice DW 142 © strus

Na odcinku od Strumian do Klinisk bardzo duży ruch aut nigdy takiego nie widziałem na tej trasie a na dodatek od krzyżówki na Stawno droga w bardzo kiepskim stanie ,dziura na dziurze a na niej jadący i klnący szosowiec i tak po 28 km docieramy do mety pierwszego etapu.

Drugi etap to kilkanaście kilometrów do pizzerii "Zaścianek" w Załomiu na małe co nie co i przy okazji chwila wytchnienia dla dłoni małżonki.Pojedli i pojechali w drogę powrotną kierując się do Zdunowa leśnymi ścieżkami.
Nad S 3 w okolicy Załomia
Nad S 3 w okolicy Załomia © strus
Na gruntowej drodze do Niedźwiedzia krótka przerwa na regulacje hamulca Iwonki i bloków w moim prawym bucie a przy okazji fotka koniczynki i kierujemy się do DDR-ki w Kobylance .
Koniczynka na drodze do Niedźwiedzia
Koniczynka na drodze do Niedźwiedzia © strus
Jak to w większości słonecznych weekendowych dni na ścieżce Motaniec Stargard panuje bardzo duży ruch i trzeba uważać na dziwne ruchy innych uczestników ruchu a najgorzej jest na odcinku amfiteatr a wejście główne czasami to koszmar ,dziś nie było tak źle po za jednym wybrykiem podchmielonych małolatów.Dzisiejszego dnia testowałem nowy nabytek z którego jestem bardzo zadowolony czyli nowy kask firmy Rudy Project model Sterling.

Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,Strumiany,Pucko,Kliniska Małe,Kliniska Wielkie,Pucice,Załom,Wielgowo,Zdunowo,