Podwójny wystrzał ... i po jeździe.

Środa, 31 maja 2017 · dodano: 31.05.2017 | Komentarze 4

Kolejne  pech ,wczoraj 1,5h postoju przez burzę dziś szybko zakończona jazda .Gdy za Poczerninem w lesie coś trzasło to myślałem że to obręcz a dętka to przy okazji .Obejrzałem koło i wewnątrz oponę , szybki pit-stop  i dopiero przy wsiadaniu na rower zauważyłem awarie opony.Zmniejszyłem ciśnienie żeby dętka się schowała i pomaszerowałem do Poczernina a tam po 10 minutach wsiadłem do autobusy i wróciłem do domu a jutro po długiej przerwie do pracy.
Bociany w Poczerninie
Bociany w Poczerninie © strus
Dziurka w dętce
Dziurka w dętce © strus
Bąbelek w oponie
Bąbelek w oponie © strus

Wieczorem zakupiłem nowe opony tym razem postawiłem na Schwalbe Hurricane 26 x 2.00 jutro rana będą założone .

Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin - AWARIA

MAPA:

| 20:39 czwartek, 1 czerwca 2017 | linkuj Też ostatnio mam "przygody" z dętkami ale chyba tego nie da się uniknąć przy systematycznej jeździe na sporych dystansach. Całkiem ładnie prezentują się bociany z Poczernina.
| 05:46 czwartek, 1 czerwca 2017 | linkuj No cóż oponę wymienisz i dalej w drogę :)
| 17:50 środa, 31 maja 2017 | linkuj Jak nie burza, to dziura - oby już koniec z tym pechem!
| 15:31 środa, 31 maja 2017 | linkuj Łał, ale dziura (jeżdżąc tyle kilometrów musimy się liczyć z kosztami).