Znowu mżawka i deszcz.

Poniedziałek, 31 października 2016 · dodano: 31.10.2016 | Komentarze 1

PRZEPRASZAM ZA DRASTYCZNE ZDJĘCIA W POPRZEDNIM WPISIE - ALE BYŁEM SAM W SZOKU JAK JE ZOBACZYŁEM
Gdy wróciłem do domu z Kliniki na Pomorzanach zjadłem w końcu śniadanio - obiad i po wyczyszczeniu Speedera po ostatnim wyjeździe bo był cały w piachu i nasmarowaniu układu jezdnego ruszyłem do DDR-ki w Lipniku przez Żarowo i Grzędzice czyli standard.
Jadąc do Żarowa cieszyłem się że ubrałem bluzę a nie kurtkę ale długo moja radość nie trwała bo ledwie po przejechaniu 8 km z nieba zaczęła delikatnie lecieć woda czyli mżawka i tak aż do Kobylanki.
Amfiteatr Morzyczyn
Amfiteatr Morzyczyn © strus
Grzybki w okolicy Kobylanki
Grzybki w okolicy Kobylanki © strus
Zmierzając z Kobylanki do Reptowa mżawka zamieniła się deszcz aż miałem ochotę na powrót gdy dotarłem do Reptowa,powiedziałem sobie że zobaczę jak będzie się jechało między drzewami czy trochę ochronią.Drzewa dopiero pomogły gdy byłem powtórnie na DDR-ce z Kobylanki do Stargardu.
Kolory jesieni - okolice Reptowa
Kolory jesieni - okolice Reptowa © strus
Jadąc w opadach raz mniejszych raz większych przejechałem w wodzie 32 km a gdy dojeżdżałem do Lipnika w końcu się niebo uspokoiło więc dokręciłem do 50-tki.
Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Reptowo,Niedźwiedź,Kałęga,Motaniec,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn