65 d.b.r.

Piątek, 26 sierpnia 2016 · dodano: 26.08.2016 | Komentarze 8

Gdy odkleiła mi się całkowicie siatkówka w oku musiałem porzucić rower ale dziś w tajemnicy przed prowadzącym mnie lekarzem po operacji oka [witrektomia] postanowił zrobić małe kółeczko ,decyzja ma zapaść na następnej wizycie w szpitalu czyli 02.09 czy mogę wrócić na rower.Niestety już nigdy nie będę mógł jeździć jak wcześniej , mam dużo zakazów.Została mi tylko jazda rekreacyjna,na początku ruszyłem DDR-ka do Żarowa a dalej do Poczernina.Ze względu na dziury w wiosce musiałem zawrócić [unikać dziur i dróg leśnych -jedno z zaleceń].

Po nawrotce wracam do Żarowa i kieruje się do DDR-ki w Lipniku przez Grzędzice ,cały czas muszę patrzeć przed siebie i nie jechać szybko. [unikać szybkich podjazdów pod górki nawet te małe - Bukowa już nie dla mnie chyba na pewno przez rok.]Ścieżką rowerową jadę do Kobylanki gdzie zatrzymuję się przy sklepie żeby uzupełnić zimne napoje i znowu zawracam i kieruję się do Stargardu przejeżdżając mały odcinek promenady nad J.Miedwie.

Dziwni mi się jechało bo mimo 65 dni bez roweru w nogach czułem moc ale niestety nie mogłem z niej korzystać jedynym minusem było że gdy wróciłem to czułem nadgarstki.
Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Rogowo,Lubowo,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Morzyczyn
,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.
MAPA TRASY
Kategoria REKREACJA

Jarro
| 08:13 poniedziałek, 29 sierpnia 2016 | linkuj Super, że wróciłeś na rower. Rekreacyjna jazda też jest super. Na razie nie ma się co forsować, a z czasem pewnie wszystko wróci do normy sprzed operacji. Trzymam kciuki!
| 06:34 niedziela, 28 sierpnia 2016 | linkuj Kolejnych kilometrów życzę. Oby jak najwięcej
| 21:49 sobota, 27 sierpnia 2016 | linkuj Świetnie, bardzo cieszę się, że wróciłeś. Do przodu, byle spokojnie i rozważnie ;)
| 09:50 sobota, 27 sierpnia 2016 | linkuj Zdrowia Darek :) a co do rekreacji to moje średnie rzadko 18 km/h przekraczają :D
| 17:45 piątek, 26 sierpnia 2016 | linkuj Zdrowia i jeszcze raz zdrowia Marku ci życzę.
| 15:46 piątek, 26 sierpnia 2016 | linkuj Brawo Darku - co prawda wycieczka graniczyła z ryzykiem ale mam nadzieję, że jest to mimo wszystko Twój stały powrót na rower - ostrożność nie zawadzi. Mogę dodać, że jazda rekreacyjna też daje wiele satysfakcji. Te 45 km to zacny dystans ozdobiony uroczymi zdjęciami.