• VAVG 11:05km/h
  • Aktywność Chodzenie

Kluczewo przez Golczewo

Poniedziałek, 8 sierpnia 2016 · dodano: 08.08.2016 | Komentarze 3

MAPA : Kluczewo przez Golczewo .
Syn blachosmrodem podrzucił nas do ronda przy Spokojnej i wkroczyliśmy na chodnik wzdłuż DDR-ki ruszyliśmy przez Giżynek do Golczewa wkraczając po pokonaniu wiaduktu na S10 na nową świeżo uroczyście otwartą ścieżkę rowerową którą docieramy do ronda przy Bridgestone (jap. 株式会社ブリヂストン).
Widok z wiaduktu nad S10
Widok z wiaduktu nad S10 © strus
Dzisiejszego dnia bardzo mocno dokuczał wiatr małżonce kilka kilkakrotnie ściągnął czapkę z głowy na krzaki wzdłuż DDR-ki przy Bridgestone kładły się na ścieżkę .
DDR-ka wzdłuż Bridgestona
DDR-ka wzdłuż Bridgestona © strus
Wielokrotnie jeździłem po ścieżkach w strefie przemysłowej w Kluczewie ale idąc dopiero dostrzegłem jak mocno jest popękana po prostu na "wodzie zrobiona" Po zaliczeniu trzech rond ruszamy w stronę kolejnych trzech rond popękaną chyba najbardziej DDR-ką do ulicy Broniewskiego.
Na wino rośnie
Na wino rośnie .....:) © strus
Cukierniczka w Kluczewie
Cukierniczka w Kluczewie © strus
Broniewskiego kierujemy się do centrum miasta i do domu.
Kategoria SPACERY

| 19:39 wtorek, 16 sierpnia 2016 | linkuj Nie ustajesz w aktywnym wypoczynku, no ale tu popełniłem błąd, bo Twoich "spacerów" z pewnością nie można nazwać ani spacerami, ani też wypoczynkiem - gratuluję konsekwencji w sportowym trybie życia. Na dodatek masz czas w swych marszach na wykonywanie pięknych zdjęć - zawsze patrzę na tego typu dodatki we wszelkich wpisach blogowych. Ty umiejętnie posługujesz się aparatem fotograficznym - ciekawy jestem jakim ? Pozdrowienia ode mnie i Kuby.
| 21:17 poniedziałek, 8 sierpnia 2016 | linkuj Te popękania to nic. Na DDRce Banie - Swobnica, a jeszcze bardziej na odcinku od Bań w kierunku Gryfina przez asfalt przebija się, teraz uważaj, trawa! :D