• VAVG 11:29km/h

Spacerek z małżonką.

Środa, 13 lipca 2016 · dodano: 13.07.2016 | Komentarze 3

Tydzień po operacji wyruszyłem na pierwszy dłuższy spacer z Iwonką.Na pierwszy raz miało być 10 km ale wyszło trochę więcej , w drodze do DDR-ki na Żarowo wstąpiliśmy do Żabki żeby kupić na drogę zimne napoje i ruszyliśmy do Żarowa.
Zmęczone pieski
Zmęczone pieski © strus
W drodze z Żarowa pod Lubowo odbiliśmy na tory po byłej wąskotorówce żeby dotrzeć do mostu nad Iną i chwilkę odpocząć
Stary most nad Iną
Stary most nad Iną © strus
Wracamy na szosę i idziemy w stronę Lubowa żeby odbić na piaszczystą drogę która nas doprowadzi do małego lasku.Dziś droga w kiepskim stanie przez dużą ilość luźnego piachu ,miejscami szliśmy w wysokiej trawie.
Kwiatki w drodze do małego lasku
Kwiatki w drodze do małego lasku © strus
Gdy zanurzyliśmy się w lasku to od razu lżej ,już słońce nie piekło w łysinę i temperatura niższa ,po drodze zajrzeliśmy na Żabie Uroczysko które jest bez wody.
Żabie Uroczysko
Żabie Uroczysko © strus

Gdy opuściliśmy las znowu we znaki dawało słońce a napoje się skończyły gdy dodarliśmy do tablicy Stargard ,po drodze zaliczyliśmy jeszcze dwa sklepy i zawitaliśmy na mecie.Jutro znowu szpital a w piątek jak nie będzie opadów kolejny spacer.