Poniedziałek, 6 czerwca 2016 · dodano: 06.06.2016 | Komentarze 5

Przez przypadek nie miałem dziś popołudniowej zmiany więc gdy dotarłem do domu od razu przebrałem się żeby wykręcić szybkie kółeczko po gminie Kobylanka zaczynając od dojazdu do Lipnika przez Żarowo i Grzędzice a następnie kieruję się DDR-ka do Motańca
Jadąc Meridą na oponach 23 nie lubię jeździć odcinka z Morzyczyna do Motańca bo często na drodze leży dużo suchych gałązek a przy słonecznym dniu na ścieżce jest dużo zacienionych miejsc w których kryją się te gałązki [szkodniki dla opon i dętek]. Dalszy odcinek to przez Kałęgę i Niedźwiedź do Reptowa PKP.
Reptowo PKP
Reptowo PKP © strus
Z dworca kieruję się wydłużoną drogą do DDR-ki  w Morzyczynie przez Bielkowo i Jęczydół a dalej to już prosto do domu ścieżką rowerową i tym razem zatrzymałem się żeby zrobić zdjęcie rodziny bocianiej sztuk pięć ale już ptaki były dalej niż jechałem wcześniej.
Droga Bielkowo - Jęczydół
Droga Bielkowo - Jęczydół © strus

Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Reptowo,Kobylanka,Bielkowo,
Jęczydół,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.

| 21:37 środa, 8 czerwca 2016 | linkuj Oj szalejesz Darek, jakbyś przesiadł się na szosę to nawet nie wyobrażam sobie tych średnich prędkości :)
| 14:15 wtorek, 7 czerwca 2016 | linkuj Średnia faktycznie powala, jak na szosowca przystało
| 19:55 poniedziałek, 6 czerwca 2016 | linkuj Leszczyk słusznie bije Ci brawo za szybką rundę a ja także za pełne wdzięku zdjęcie nr 2.
| 19:22 poniedziałek, 6 czerwca 2016 | linkuj Darek, widziałeś w Reptowie krzyż - pomnik przy stacji na pamiątkę katastrofy kolejowej z 1997 roku?
| 19:13 poniedziałek, 6 czerwca 2016 | linkuj Brawo za kolejną szybką rundkę :-)