Sobota, 14 maja 2016 · dodano: 14.05.2016 | Komentarze 4

Rano miałem w planach 50-tkę po pracy, gdy wracałem do domu z pracy zrobiło się pochmurno i zacząłem się wahać czy warto ryzykować zmoknięciem ? Gdy już wyjechałem na początku rundka po mieście i ruszyłem w kierunku Kluczewa przez Witkowo Drugie.
Czarne chmury widziane z kładki nad S10
Czarne chmury widziane z kładki nad S10 © strus
Żeby wydłużyć drogę do Skalina przejeżdżam przez Oś.Lotnisko i strefę przemysłową w Kluczewie zatrzymując się chyba przy ostatnich już poradzieckich hangarach.
Poradzieckie hangary w Kluczewie
Poradzieckie hangary w Kluczewie © strus

Teraz pora skierować się do DDR-ki w Zieleniewie również lekko wydłużoną drogą przez Wierzchląd  zatrzymując się na moment w Golczewie żeby uwiecznić postępy przy budowie ścieżki rowerowej łączącej Golczewo z Giżynkiem.
Budowa DDR-ki w Golczewie
Budowa DDR-ki w Golczewie © strus
Od Kunowa jadę w słoneczku i zerkam na licznik żeby obliczyć dokąd muszę dojechać żeby swoje zaliczyć,przejeżdżając obok amfiteatru w Morzyczynie trwała impreza związana z I Maratonem Szosowym ale ponoć bez szos a takich widziałem po godzinie dziewiątej jadących w kierunku Morzyczyna w Stargardzie.Zawracam przed Oś.Południowym i kieruje się do jeziora.
Jezioro Miedwie w Morzyczynie
Jezioro Miedwie w Morzyczynie © strus
W słoneczku jadę jeszcze całą DDR-ką do Lipnika i przez dziurawe Grzędzice a zaraz po wyjeździe z Grzędzić słońce chowa się za ciemne chmury i już go nie widzę do końca jazdy ale za to udało mi się przejechać pięćdziesiątkę bez deszczu.
Ostanie słońce podczas dzisiejszej jazdy
Ostanie słońce podczas dzisiejszej jazdy © strus
Stargard,Witkowo Drugie,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,