Świąteczne kółko.

Poniedziałek, 28 marca 2016 · dodano: 28.03.2016 | Komentarze 7

Chyba ostatni teren mi zaszkodził bo na drugi dzień  kręgosłup dokuczał mi tak mocno że po świątecznym śniadaniu kiedy wyruszyliśmy na spacer po około 6 km musiałem wracać do domu TAXI :(. Dziś ruszyłem przez miasto i gdy widziałem kilka grupek niedzielno - słonecznych rowerzystów zrezygnowałem z jazdy DDR-ka do Motańca i postanowiłem przejechać spory odcinek drogi z ostatniej jazdy i zobaczyć czy nie przybyło bocianów.Dobrze się zaczęło bo w Rogowie parka siedziała w gnieździe i była sobą zajęta.
Bociany w Rogowie
Bociany w Rogowie © strus
W Poczerninie trzy gniazda puste a ja kieruję się przez las do rowerostrady ale tym razem przejeżdżam nad DW 142 i jadę w kierunku Bącznika.
Przejazd nad
Przejazd nad "Chociwelką" © strus
Runda po leśnych drogach i kieruję się w stronę Sowna a w oddali gdy jechałem do Strumian widziałem dużą grupę na rowerach próbowałem ich dogonić ale doszedłem jednego i był na szosówce i wszystko wyjaśnia dlaczego nie dogoniłem grupy.
W Sownie obieram kierunek na Cisewo obok szkoły przy której gniazdo też jest puste jedynie koniki się wygrzewały w słońcu.
Koniki w Sownie
Koniki w Sownie © strus

Z Cisewa kieruję się do DDR-ki w Kobylance żeby wrócić do Stargardu i jakoś zapomniałem żeby nie jechać dziś ścieżką wzdłuż
Miedwie bo pewnie będzie na niej duży ruch w taki piękny dzień,trzeba było się wolno przedzierać między ludźmi którym wielokrotnie zwracałem uwagę że obok jest chodnik i jakość wszyscy byli mili i przepraszali.
Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Bącznik,Łęsko,Strumiany,Sownow,Cisewo,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,
Stargard,Giżynek,Stargard.

| 18:24 poniedziałek, 28 marca 2016 | linkuj Dziś na forum królują boćki...jak ja to lubię bo to upewnia mnie, że mamy już prawdziwą wiosnę.
| 17:08 poniedziałek, 28 marca 2016 | linkuj Ładny dystans, fajne bociany. Lepsza pogoda to od razu tłumy na ścieżkach...
| 14:39 poniedziałek, 28 marca 2016 | linkuj A ja boćków w tym roku jeszcze nie widziałem ;)
| 14:26 poniedziałek, 28 marca 2016 | linkuj w sobotę przeleciałem przez Rogowo ale boćki przegapiłem :)
| 13:56 poniedziałek, 28 marca 2016 | linkuj Znam te dolegliwości z kręgami, więc z tym większym podziwem śledzę Twe dlugie wycieczki. Ja musialem jechać za granicę, by wreszcie "upolować" bociany - dopadłem je w Pampow, blisko granicy.