Jezierzyce.

Piątek, 25 marca 2016 · dodano: 25.03.2016 | Komentarze 2

Ja to mam pecha trzy dni pracowałem popołudniu i świeciło słońce od dziś cztery dni wolnego a tu znowu z nieba woda leci ale  udało mi się wyskoczyć na 50-tkę po porannych zakupach.3/4 trasy jechałem w deszczu i pewnie bym nie pojechał wcale ale po trzech dniach bez roweru nogi same ciągną na świeże powietrze.Bardzo trudne było opuszczenie centrum jak to zawsze bywa przed świętami i w okolicy godziny 15-tej ale potrzebowałem skorzystać z bankomatu.Przez ten deszcz nie szukałem żadnych nowych odcinków dróg tylko zrobiłem pętelkę po znanych drogach czyli do DDR-ki w Zieleniewie jadę przez Golczewo,Wierzchląd a następnie promenadą nad Miedwiem i leśną drogą do Jęczydołu żeby udać się do Jezierzyc przez Rekowo.

Droga leśna do Jęczydołu
Droga leśna do Jęczydołu © strus
Kłobucko
Kłobucko © strus
Podjazd do Jezierzyc
Podjazd do Jezierzyc © strus
Od Bielkowa pada non - stop ale dobrze że nie lało tylko mi roweru szkoda bo po ostatniej jeździe zaliczyłem myjkę a następnie pełne smarowanie a to starczyło ledwie na jeden wyjazd jutro znowu przed wyjazdem zacznę od sprzątania.Z Jezierzyc wracam do DDR-ki w Motańcu  dojazdem pożarowym 48 i prosto do domu .
Stargard,Giżynek,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Jęczydół,Bielkowo,Rekowo,Jezierzyce,Motaniec,Kobylanka,