Niedziela, 13 marca 2016 · dodano: 13.03.2016 | Komentarze 6

Niestety ten weekend w pracy ale dziś musiałem wyskoczyć na 50-tkę gdyż dzisiejszego dnia szybko skończyłem i zostało mi trochę czasu wolnego.Jadę DDR-ka do Motańca a następnie do Jezierzyc lekko wydłużona drogą ,początkowo odbiłem na Rekowo  a później w nową drogę poszerzoną o różnej nawierzchni  do Jezierzyc .
Droga do Jezierzyc
Droga do Jezierzyc © strus

Z Jezierzyc śmigam do DK 10 na której jadę chwile ale przed odbiciem na Zdunowo zjeżdżam w prawo do rzeki Płonia gdzie z szosy widać jakieś hydro obiekty ale nigdy przy nich nie byłem ,więc pora to zrobić.
Jaz
Jaz "UNIKON" na Płoni © strus

Po krótkim zwiedzaniu a warto kieruję się do Zdunowa a dalej przez Reptowo do Cisewa .Dużo dzisiaj terenu nie było ale ten przejechany był w dobrych warunkach a mianowicie bez błota i wody co dla mnie jest najważniejsze.Na mokradłach w okolicy Cisewa dziś o dziwo nie widziałem żadnego żurawia ale za to duże ilości białych kwiatków - przebiśniegów.Wiosna coraz bardziej widoczna.
Przebiśniegi w Cisewie
Przebiśniegi w Cisewie © strus

Tym razem wybrałem drogę z Cisewa przez las do Grzędzic a dalej do Stargardu przez lasek w którym zaczyna się zielenić i wyjeżdżam na Przemysłowej.
Idzie wiosna
Idzie wiosna © strus

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Jezierzyce,Płonia,Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,Cisewo,Grzędzice,Grzędzice Majątek,Stargard.

Jarro
| 12:23 poniedziałek, 14 marca 2016 | linkuj Trzaskasz te 50 już nałogowo :) Muszę wybrać się na zwiady i zobaczyć co tam się z tymi drogami dzieje. Ten jaz to pozostałość po wodnym młynie zbożowym, który działał - tak jak większość innych rzeczy w okolicy - "za Niemca"
| 09:10 poniedziałek, 14 marca 2016 | linkuj Mirek ta główna czyli dojazd pożarowy 48 jest nieremontowana a ja jechałem nr 50 i 51 tam remontują.
| 08:59 poniedziałek, 14 marca 2016 | linkuj I jak Ci się jechało z Motańca do Jezierzyc? (cała jest poprawiona).
| 18:19 niedziela, 13 marca 2016 | linkuj U Ciebie wiosennie - ładnie to pokazałeś.
| 18:09 niedziela, 13 marca 2016 | linkuj Oby w końcu doszła :-)