Wietrznie ale sucho.

Niedziela, 31 stycznia 2016 · dodano: 31.01.2016 | Komentarze 1

Jak wczoraj "Krecik" zapowiadał że na zachodzie będzie ostro wiało to  ledwo dojechałem do DDR-ki na Spokojnej w kierunku Giżynka od razu poczułem moc wroga rowerzystów.Może był lżejszy niż wczoraj ale na pewno bardziej dokuczał ,wczoraj to były ostre porywy dziś wiał non stop.

Do Zieleniewa jadę krótszą drogą niż wczoraj o około 10 kilometrów wiatr mocno przeszkadza ciężko się jedzie aż do Wierzchlądu tam zmiana kierunku i można trochę odpocząć.Zajeżdżam nad Jezioro Miedwie zobaczyć czy dziś jezioro też tak wygląda jak wczoraj a tu niespodzianka ,nie ma tak dużej fali i na dodatek dużo spacerujących ludzi i ćwiczących na siłowni pod chmurką.
Jezioro Miedwie w Morzyczynie
Jezioro Miedwie w Morzyczynie © strus
Gdy już miałem kierować się do DDR-ki spojrzałem w gruntową drogę w kierunku Jęczydołu i była czysta od wody więc spróbowałem w jechać w las i tu wielkie zaskoczenie zupełnie czysto bez wody i błota na całym dwukilometrowym odcinku.Droga do Bielkowa po wyjechaniu z lasu to znowu walka z wiatrem.Jadąc do Kobylanki pomyślałem żeby sprawdzić jak się ma droga do Jezierzyc najwyżej zawrócę.Daleką nią nie jechałem bo odbiłem w kierunku Niedźwiedzia ale było OK na całym 4 km odcinku dopóki nie wjechałem na szosę.
Droga do Jezierzyc
Droga do Jezierzyc © strus
Od Niedźwiedzia z wiatrem w plecy śmigam do Reptowa a dalej  kolejnym odcinek leśnej drogi do Morzyczyna żeby przy stacji paliw wjechać na DDR-kę do Stargardu.Mimo że było sucho to ten wiatr dał mi dziś popalić ,w takich warunkach zawsze uciekałem do lasu ale dziś myślałem że będzie w nim błoto tym bardziej że wczoraj cały dzień padało
Stargard,Giżynek,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Jęczydół,Bielkowo,Kobylanka,Motaniec,Niedźwiedź,