Czwartek, 12 listopada 2015 · dodano: 12.11.2015 | Komentarze 3

Wracając z pracy zrobiłem małe zakupy i szybo do domu bo słoneczko za chmur się wydostało i szkoda stracić takiego listopadowego ciepłego dnia.Szybko się przebrałem i ruszyłem do Kobylanki przez Żarowo i tym razem z Morzyczyna jadę do Bielkowa i w końcu zachodzę pod pamiątkowy głaz przy którym postawiono tablice z opisem.
W 100 - ną rocznice zwycięstwa nad Armii Pruskiej nad Napoleonem pod Lipskiem w 1813r
W 100 - ną rocznice zwycięstwa  Armii Pruskiej nad Napoleonem pod Lipskiem w 1813r © strus

Runda po gminie  i jestem po raz drugi w Kobylance na DDR-ce przy której są prowadzone roboty ziemne i trzeba ostrożnie się przemieszczać po wąskim pasie ścieżki.
DDR-ka w Morzyczynie
DDR-ka w Morzyczynie © strus
Około 200 m od Lipnika na szosie korek do Tesco przez prace tym razem przez  budowę stacji paliw BP.
Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Jęczydół,Bielkowo,Kobylanka,Motaniec,Niedźwiedź,Reptowo,Kobylanka,