Stare Brynki.

Czwartek, 29 października 2015 · dodano: 29.10.2015 | Komentarze 5

Po wczorajszym triathlonie postanowiłem dziś pojechać do Puszczy Bukowej żeby odnaleźć jeden głaz w okolicy Binowa i zaliczyć odcinek terenowy miedzy Raczkami a Wełtyniem. DDR-ką na początku jadę do Motańca żeby leśnym traktem pojechać do Jezierzyc.
Grzybki w okolicy Kobylanki
Grzybki w okolicy Kobylanki © strus
Droga do Jezierzyc
Droga do Jezierzyc © strus
Na drodze do Jezierzyc żadnych prac budowlanych nie widać jedynie przybywa materiałów budowlanych ,około 800 m od stacji paliw w Motańcu na drodze przybyło kilkadziesiąt górek z piaskiem.Do Kołowa jak zwykle udaję się Drogą Bieszczadzką żeby przy Sercu Puszczy skierować się w okolice Binowa.
Masz w Kołowie
Masz w Kołowie © strus
Jadąc w stronę Binowa chciałem znaleźć Głaz Kołyska  i jak się okazało trudno nie było jedynie musiałem do niego podejść pieszo bo rowerem podjechać nie dałem rady.
Głaz Kołyska w Puszczy Bukowej
Głaz Kołyska w Puszczy Bukowej © strus

Teraz pora zjechać do Chlebowa Drogą Furmańską która dziwnie wyglądała jakby ktoś posprzątał wszystkie liście i dzięki temu było bezpieczniej.
Droga Furmańska
Droga Furmańska © strus

Odcinek drogi z Chlebowa do Starych Brynek po przejechaniu nad S3 z dużą ilością wymagających podjazdów w wietrznym otwartym terenie dały trochę popalić.
Nad S3
Nad S3 © strus
Po kilku podjazdach i zjazdach docieram do docelowego miejsca na dzień dzisiejszy czyli Stare Brynki i zaraz przy wjeździe stary pomnik i odbudowany kościół chodź nie do końca ,będzie powód żeby tu jeszcze raz przyjechać.
Pomnik poświęcony mieszkańcom wsi poległym w I wojnie światowej
Pomnik poświęcony mieszkańcom wsi poległym w I wojnie światowej © strus

Odbudowywany kościół w Starych Brynkach
Odbudowywany kościół w Starych Brynkach © strus
Po krótkiej wizycie ruszam w kierunku DW 120 przez Raczki a dalej polnymi bardzo dziś wymagającymi drogami z bardzo dużą ilością mokrego luźnego piachu i odcinkami z wysypanymi kawałkami cegieł.Gdy dotarłem do szosy pozostało wracać do domu ale musiałem jeszcze uzupełnić isotonik który mi się kończył ,zakup udany dopiero w Starym Czarnowie.
Gorczyca w okolicy Nieznania
Gorczyca w okolicy Nieznania © strus
Po drodze zajechałem jeszcze na promenadę nad Jeziorem Miedwie która była cała moja na całym odcinku do Zieleniewa.
Molo nad J.Miedwie w Zieleniewie
Molo nad J.Miedwie w Zieleniewie © strus
Nie udało mi się dziś przekroczyć setki bo musiałem być na 15-ta w domu bo junior chciał zjeść obiad wcześniej bo trening miał na 16.30
i po prostu zabrakło mi czasu, z Zieleniewa do domu wróciłem przez Żarowo.
DDR-ka do Żarowa w barwach jesieni
DDR-ka do Żarowa w barwach jesieni © strus
Jedynym wielkim minusem dzisiejszej jazdy był brak słońca chodź podczas śniadania w w TVN 24 zapowiadali 13 stopni i słoneczko .
Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Jezierzyce,Sosnówko,Kołówko,Kołowo,Binowo,Chlebowo,Stare Brynki,
Raczki,Wełtyń,Gardno,Żelisławiec,Kartno,Glinna,Stare Czarnowo,Kołbacz,Nieznań,Bielkowo,Jęczydół,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,