Na dwóch rowerach.

Niedziela, 27 września 2015 · dodano: 27.09.2015 | Komentarze 3

Na dwóch rowerach to kolejny niedzielny mix rowerowy czyli pierwszy szybki przejazd samotnie Speeder na początku DDR-ką wzdłuż DK 20 później wracam do Stargardu przez Strachocin.
Panorama Stargardu z okolic Strachocina
Panorama Stargardu z okolic Strachocina © strus
Dziś mimo remontu wiaduktów przy Warszawskiej nie było korków ale ja się zaasekurowałem i do Niepodległości dostałem się pseudo DDR-ką żeby pojechać do Kluczewa przez Witkowo.
Grzybek na drzewie
Grzybek na drzewie © strus

Dalsza droga to od ronda na Oś.Lotnisko jadę DDR-ka wzdłuż Bridgestona do ronda w Golczewie i liczyłem że będzie wiaterek mi pomagał a tym razem przeszkadzał.
DDR-ka przy Bridgestone
DDR-ka przy Bridgestone © strus

Gdy opuszczałem Skalin  dojrzałem jakiegoś bikera w ciuchach STC śmigającego w kierunku Kunowa więc coś mi odbiło że go dogonię i tak zrobiłem, na podjeździe przed kościołem byłem już na jego kole a gdy wjechaliśmy na normalną nawierzchnię dwoma zakręceniami korbą  minąłem go i więcej nie widziałem.Wjeżdżając na kładkę nad DK 10 usłyszałem telefon którym małżonka zameldowała że za 15 minut może jechać więc nic mi nie pozostało tylko po nią jechać.
Zawalidroga na kładce nad DK 10
Zawalidroga na kładce nad DK 10 © strus
Gdy już byłem na miejscu przebrałem koszulkę pod bluzą zmieniłem rower i ruszyliśmy do Grzędzic ale drogą terenową czyli Podmiejską.Pod ostatnim podjazdem do Grzędzic nawierzchnia nagle się bardzo psuję czyli głęboki luźny piach.Dalsza droga to jak wczoraj przez las do Cisewa.
Wrzosy przed Cisewem
Wrzosy przed Cisewem © strus
Z Cisewa tym razem jedziemy na początku do Reptowa żeby udać się na małe zakupy w sklepiku w Niedźwiedziu.
Gruntowa droga do Reptowa
Gruntowa droga do Reptowa © strus
Po małym co nieco zabieram Iwonkę leśnymi ścieżkami do Bielkowa którymi od krzyżówki do Jezierzyc nie jechała jeszcze nigdy i o dziwo był na niej spory ruch nie tylko grzybiarzy ale i rowerzystów.
Droga do Bielkowa
Droga do Bielkowa © strus
Niby tak długom już jechaliśmy a gdy zawitaliśmy na szosie w Bielkowie to przejechanych z Iwonka kilometrów mieliśmy ledwie 26.
Przy kościele w Bielkowie powstał Plac Edukacyjny z kilkoma tablicami na których były stare fotki i opis z dziejów Bielkowa z których dowiedziałem się że do Bielkowa przesiedlono ludzi z Sąsiadowic [to już nie Polska]
Plac Edukacyjny w Bielkowie
Plac Edukacyjny w Bielkowie © strus
Brakowało paru kilometrów żeby dziś zaliczyć setkę więc po drodze ich szukałem pierwsze to z Jęczydołu wróciłem się do Kobylanki a Iwonka pojechała na promenadę w Morzyczynie.Mieliśmy się spotkać przy amfiteatrze ale dogoniłem ja na początku promenady.Kolejne metry to wjazd do Lipnika i jazda do końca szosy i z powrotem i gonitwa za Iwonką która odjechała za Tradis.Ostatnie metry to Składową do Piłsudskiego i do domu.
Stargard,Kiczarowo,Ulikowo,Ulikowo Kolonia,Strachocin,Stargard,Witkowo,Kluczewo,Golczewo,Skalin,Wierzchląd,Kunowo,Zieleniewo,
Lipnik,Stargard,Grzędzice,Grzędzice Majątek,Cisewo,Reptowo,Niedźwiedź,Bielkowo,Jęczydół,Kobylanka,Morzyczyn,