Rodzinnie do Mc D.

Sobota, 26 września 2015 · dodano: 26.09.2015 | Komentarze 4

Syn wczoraj zaproponował że chciałbym ze swoją koleżanką i z rodzicami pojechać rowerami do MC Donalds'a na Oś.Słonecznym w Szczecinie przez Kołowo.Wyruszyliśmy przez Żarowo do Grzędzic a dalej leśnymi ścieżkami do Wielgowa.Po drodze zaproponowałem inną drogę ze względu że Ola nigdy nie jechała więcej niż 40 km a co dopiero Droga Bieszczadzka.
Kania w okolicy bobrowego tartaku
Kania w okolicy bobrowego tartaku © strus
Przerwa na batona i fona dla młodych
Przerwa na batona i fona dla młodych © strus
Z Wielgowa śmigamy do MC Donald's - sa przez Dąbie i mały zgrzyt z kierowcą białego blachosmrodu wyjeżdżającego z Outlet Park który twierdził że to on mam pierwszeństwo ,takim to należało od razu zabierać prawko.
Młodzi w Puszczy Goleniowskiej
Młodzi w Puszczy Goleniowskiej © strus
Po posiłku uzupełniamy napoje i batony we Fresh-u i jedziemy do Outlet Park gdzie Iwonka idzie na jedno stoisko bo coś tam obiecała kupić koleżance i ruszamy przez Kozią do Płoni a następnie do Zdunowa do Oli mamy pracy.
Nasze rumaki pod Outletem
Nasze rumaki pod Outletem © strus
Grzybki w okolicy Kijewa
Grzybki w okolicy Kijewa © strus
Po odwiedzinach ruszamy na ostatni etap wyprawy przez Niedźwiedź a dalej Michałowym skrótem do Kobylanki i DDR-ką do Stargardu.
Młodzi wytrzymali i mają ochotę na więcej tz.100 km ale czy znajdziemy wolny wspólny weekend tej jesieni.
Stargard,Żarowo,Grzędzice,GrzędziceMajątek,Cisewo,Wielichówko,Wielgowo,Dąbie,Kijewo,Słoneczne,
Kijewo,Płonia,Zdunowo,Niedźwiedź,Kałega,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.

| 06:51 poniedziałek, 28 września 2015 | linkuj Bardzo przyjemna rodzinna wycieczka - 70 dych to nie przelewki. Mam nadzieję, że tych białych grzybków do sosu nie dorzucałeś ;-)
| 17:39 niedziela, 27 września 2015 | linkuj Siedemdziesiąt kilometrów, to dystans który we mnie zawsze budzi szacunek. Chyba mało kto ma w blogu kategorię RODZINNA. Podoba mi się.
| 14:38 niedziela, 27 września 2015 | linkuj No to przegoniłeś towarzystwo po lesie...mam nadzieję że wszyscy dojechali ;)
| 10:33 niedziela, 27 września 2015 | linkuj ale widzę że pod Twoim przewodnictwem 70 km Ola przejechała :)