Sławociesze po pracy.

Wtorek, 15 września 2015 · dodano: 15.09.2015 | Komentarze 7

Następna pięćdziesiątka po pracy tylko tym razem zmieniłem rower na Vipera bo miałem chciałem udać się w las ponieważ wracając z pracy poczułem mocne porywy wiatru a miedzy drzewami jedzie się przeważnie lżej ,tym razem zapowiedzi pogodowe sprawdziły się chodź nie do końca bo w słońcu jechałem ledwie do Motańca.

Gdy miałem na Przemysłowej odbić na Grzędzice dostrzegłem że koszyk na ramie jest pusty ,na szczęście miałem przy sobie pieniądze ale musiałem pozostać na szlaku do Kobylanki żeby zrobić zakupy.Ciężko się jechało pod wiatr od razu lżej się zrobiło gdy wjechałem w las za stacja paliw w Motańcu i chwilę później byłem już w Jezierzycach.
Nieczynny cmentarz dawnej wsi Jeseritz  współcześnie lapidarium w Jezierzycach
Nieczynny cmentarz dawnej wsi Jeseritz współcześnie lapidarium w Jezierzycach © strus

Będąc przy lapidarium pomyślałem że jestem blisko żeby dojechać na cmentarzyk w Sławocieszu o którym się dowiedziałem ze sprawozdania Wojtka [Trendix] więc Relaksowa dojechałem na DK 10 i po chwili odbiłem uroczą ulicą Przylesie kieruje się ku Starego Szlaku w poszukiwaniu cmentarza.
Przylesie
Przylesie © strus
Odpaliłem Google żeby znaleźć na mapie położenie cmentarza i zaznaczyłem gwiazdka i tylko na łaziłem się po lesie a według mapy cmentarz wyglądał jak na poniższym zdjęciu.
Cmentarz według namiarów google maps
Cmentarz według namiarów google maps © strus
Gdy udało mi się wydostać na drogę myślałem że kogoś zapytam o drogę ale spotkałem tylko jedną osobę która tylko słyszała że istnieje
tak byłem zły bo czas mi się kończył żeby dalszej pomocy poszukać postanowiłem wracać najkrótszą drogą do domu.Wybrałem drogę na  wprost do Niedźwiedzia i to był błąd bo prawie cały odcinek był ciężko przejezdny przez piach który dał mi popalić a trzeba było jechać wzdłuż szpitala zdecydowanie lepsza nawierzchnia.
Leśne wrzosy
Leśne wrzosy © strus

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Jezierzyce,Płonia,Sławociesze,Zdunowo,Niedźwiedź,Kałęga,Kobylanka,
Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard,
MAPA

| 14:10 środa, 16 września 2015 | linkuj Bardzo podoba mi się Twoje "wścibstwo" - w dobrym tego słowa znaczeniu. Zresztą zdjęcia też oglądam z przyjemnością, chociaż z terenów dla mnie raczej niedostępnych.
| 08:20 środa, 16 września 2015 | linkuj Dzięki Wojtek za pomoc.
Michał las między Niedźwiedziem a Zdunowem zjechałem chyba wszystkimi ścieżkami i zawsze mówiłem że wzdłuż szpitala jest zdecydowanie najlepsza ale myślałem że po deszczach będzie lżej.
Dawid masz rację nie odpuszczę cmentarzykowi.
| 08:08 środa, 16 września 2015 | linkuj Tak jest, nie ustawaj w poszukiwaniach. Te lapidaria to fajny pomysł, żeby resztki cmentarzy nie zamieniły się w śmietniska.
| 06:34 środa, 16 września 2015 | linkuj Będzie motywacja do kolejnych poszukiwań na zasadzie: Ja nie znajdę?!
| 20:46 wtorek, 15 września 2015 | linkuj Nigdy nie odważyłem się jechać ze Zdunowa do Niedźwiedzia inaczej jak przy płocie szpitala czy to z jednej, czy z drugiej strony... ;)
| 20:43 wtorek, 15 września 2015 | linkuj Darek zerknij na moją mapkę w endo z 12.09 to jest ten koniec za 35 km. :) Powodzenia w szukaniu :)