Wiatr i trochę deszczu.

Czwartek, 30 lipca 2015 · dodano: 30.07.2015 | Komentarze 3

Wiatr i trochę deszczu tak można podsumować całą wycieczkę i jak się okazało prognozy pogody w mediach się sprawdziły a miałem nadzieję że co do wiatru będą błędne.Ze względu że mój Viper pierwszy raz od nowości był tak czysty to nie chciałem wjeżdżać w las bo po opadach pewnie sporo wody na szlakach.

Na początku przez Storkówko udałem się do Łęczycy i zatrzymałem się przy drogowskazie do Załęcza i miałem ochotę tam jechać ale po sprawdzeniu mapy nie pasował mi kierunek i ruszyłem na Tolcz.W Tolczu na krzyżówce droga do Łęczyny sucha  a do Białunia mokra i pomyślałem skoro tu padało do pojadę za deszczem i "dogoniłem" go przed samym Białuniem.

Most koleji wąskotorowej nad rzeczką Kłodna w Białyniu
Most kolei wąskotorowej nad rzeczką Kłodna w Białyniu © strus
W deszczu śmigałem do Starej Dąbrowy a później walczyłem z porywami wiatru do zakrętu na Kicko a przy lapidarium zrobiłem sobie przerwę na batona i puszeczkę.
Lapidarium w Kicku
Lapidarium w Kicku © strus
Terenem jadę do Kiczarowa zaglądając na dwa jeziorka a następnie wjeżdżam na DK 20 na której byłem chwilkę bo odbijam na Ulikowo.
Kiczarowo -  jeziorka
Kiczarowo - jeziorka © strus

Do zaplanowanych 60 km jeszcze trochę brakuje dlatego z Ulikowa jadę do Tychowa przez Sułkowo ,chyba pierwszy raz wspinałem się pod górkę do Sułkowa z Ulikowa Kolonia.
Krąpiel w okolicach Sułkowa
Krąpiel w okolicach Sułkowa © strus
Przejazd przez Święte a dalej przed byłą piekarnia odbijam w lewo i wzdłuż rzeki Krąpiel jadę do Stargardu żeby wyjechać ulicą Nowowiejską.
Mostek nad Krąpielą
Mostek nad Krąpielą © strus
Będąc już w Stargardzie zajeżdżam do banku a później krążę żeby przekroczyć 60 km
Stargard,Mokrzyca,Klępino,Małkocin,Storkówko,Łęczyca ,Tolcz,Białuń,Stara Dąbrowa,Kicko,Kiczarowo,Ulikowo,Ulikowo Kolonia,Sułkowo,Tychowo,Święte,Mroczeń i po Stargardzie.
MAPA

| 13:04 piątek, 31 lipca 2015 | linkuj Z przyjemnością oglądam zdjęcia z Twoich wycieczek tym bardziej , że są dla mnie okolice nie osiągalne. Jeździsz szybko - rower prezentuje się wybornie.
| 10:24 piątek, 31 lipca 2015 | linkuj Marek, to pozostałość po bardzo rozbudowanej sieci kolejek wąskotorowych w zachpomie. Swego czasu można było kolejką przejechać się ze Stargardu aż nad morze, oczywiście przesiadając się po drodze. Ten, uwieczniony na zdjęciu fragment był używany gdzieś tak do 2000 roku w postaci ogryzka Stargard - Stara Dąbrowa - Dobra Nowogardzka.