Stare Czarnowo po pracy.

Piątek, 26 czerwca 2015 · dodano: 26.06.2015 | Komentarze 4

Po ciężkim tygodni pracy udało mi się dziś wygospodarować czas dla siebie i prawie od razu po pracy wyjechałem w kierunku Starego Czarnowa ,po drodze zajechałem do sklepu rowerowego na Wielkopolskiej na małe zakupy udane w połowie.
Piasakowe mieszkanka
Piaskowe mieszkanka © strus
Rundka do Starego Czarnowa przez Dębinę, powrót do Kobylanki a tam małe kółeczko po gminie żeby zawitać po raz trzeci w Kobylance i obrany kierunek na DDR-kę w stronę Lipnika.
Ubogie gniazdo w Bielkowie
Ubogie gniazdo w Bielkowie © strus
Lipa - Wieniec Zgody w Kobylance
Lipa - Wieniec Zgody w Kobylance © strus
W Lipniku skręcam na Grzędzice żeby dokręcić do 70 km co i tak jest ponad normę kilometrów kręconych bezpośrednio po pracy,jutro mam nadzieję że uda mi sie wcześnie wstać żeby do powrotu małżonki z pracy wykręcić jakąś stówkę.
Dmuchawiec
Dmuchawiec © strus
Dziś testowałem Map My Ride oraz jechałem na sporttrackerze którego mapki nie mogę exportować bo w telefonie na mapce mam napis
"No workout data"
Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Dębina,StareCzarnowo,
Kołbacz,Nieznań,Bielkowo,Kobylanka,Motaniec,Kałęga,Niedźwiedź,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo