Z Iwonką tylko do Grzędzic.

Poniedziałek, 22 czerwca 2015 · dodano: 22.06.2015 | Komentarze 4

Po rundce do Sulina wpadłam na chwilę coś przekąsić bo Iwonka nie była jeszcze wyszykowana i ruszyliśmy do DDR-ki na Lipnik przez strefę przemysłową.
Strefa przemysłowa
Strefa przemysłowa © strus
W Grzędzicach małe porządki na cmentarzu i ruszamy w stronę Żarowa gdy byliśmy na DDR-ce zaczął padać drobny deszcz postanowiliśmy wracać do domu żeby nie zmoknąć a ja na dodatek ubrany na krótko.
Kwiatki polne przy DDR-ce w okolicy Żarowa
Kwiatki polne przy DDR-ce w okolicy Żarowa © strus

Najkrótsza wycieczka ale razem z solo wyszło mi 74km to tak dobry wynik jak na rowerek po pracy.Teraz dwa dni odpoczynku bo pracuję popołudniu a przed pracą nie jeżdżę, za mało czasu.
Stargard,Lipnik,Grzędzice,Żarowo,Stargard.

| 06:22 wtorek, 23 czerwca 2015 | linkuj Ładne kwiatki wynajdujesz, to pewnie dla małżonki :-)
| 05:53 wtorek, 23 czerwca 2015 | linkuj Dawid ale ja na popołudnie wychodzę już o12.00
| 05:31 wtorek, 23 czerwca 2015 | linkuj A ja lubię właśnie przed raca jeździć jak mam na 14.00. Ładne kwiatki
| 20:55 poniedziałek, 22 czerwca 2015 | linkuj Najlepsze Darek jest pierwsze zdanie :) że "wpadłaś" na chwilę coś przekąsić ;)