Z kolegą z pracy.

Sobota, 16 maja 2015 · dodano: 16.05.2015 | Komentarze 3

Z kolegą z pracy wybraliśmy rowery MTB i to był dobry pomysł bo gdy poszedłem po rower to okazało się że w Meridzie  ma kapcia i trzeba będzie go usunąć.Ruszyłam na spotkanie przy hali na Ceglanej po małej kosmetyce roweru..Pojechaliśmy bez żadnego planu ,na początek wybraliśmy Sowno i w czasie przejazdu przez Grzędzice pierwsza zmiana że jedziemy terenem do Smogolic i standardowa o tej porze roku kolejna fotka rzepaku.
Droga z Grzędzic do Smogolic
Droga z Grzędzic do Smogolic © strus
W Sownie jazda od sklepu do sklepu za izotonikiem i tabletkami od bólu głowy i po zakupach zaproponowałem rowerostradę której kolega jeszcze nie zaliczył ale dalej kierunek na Załom.
Na zakupach w Sownie
Na zakupach w Sownie © strus
Terenem dalej do Wielgowa z mało przerwą na siusiu w lesie.W Wielgowie  kolejne zakupy i kierunek na Stargard.
Przerwa na
Przerwa na © strus

Obaj dzisiejszego dnia byliśmy ograniczeni czasowo do momentu powrotu żon z pracy które za pewnie będą głodne i to bardzo.W Morzyczynie kontrola czasu jaki nam pozostał i postanowiliśmy wracać razem przez Golczewo.Na rondzie przy Bridgestone podziękowania za wspólną rundkę i wstępna ustawka na środę a dalej już osobno ,kolega na Oś. Pyrzyckie przez Kluczewo a ja przez Giżynek.
Prace na Spokojnej w Stargardzie
Prace na Spokojnej w Stargardzie © strus

Stargard,Grzędzice,Smogolice,Sowno,Bącznik,Łęsko,KliniskaMałe,KliniskaWielkie,
Pucice,Załom,Wielgowo,Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,Morzyczyn,Zieleniewo,Kunowo,Skalin,Golczewo,Giżynek,Stargard.