Mescherin.

Poniedziałek, 11 maja 2015 · dodano: 11.05.2015 | Komentarze 5

Dzisiejszego dnia trzeba było odrobić pracującą sobotę a plan był taki żeby przejechać minimum 100 km , początkowo myślałem o Tour de Miedwie plus i tak było to momentu gdy zobaczyłem drogowskaz  z napisem Gryfino i zmieniłem plan żeby dotrzeć do wieży obserwacyjnej północ "Lecący żuraw". Po drodze  masa pól z pięknie kwitnącym rzepakiem aż zal nie zatrzymać się dla fotki.
Rzepakowo w Kołbaczu
Rzepakowo w Kołbaczu © strus
Dalsza trasa do Gryfina była bez żadnych zatrzymań aż do mostu na Odrze Wschodniej.Pogoda bez opadów za to nadal z mocnym wiaterkiem ale wybrałem się w krótkich gatkach do koszulki założyłem rękawki i oczywiście na łysinę opaskę która ściągnąłem w drodze powrotnej do domu.
Most nad Wschodnią Odrą w Gryfinie
Most nad Wschodnią Odrą w Gryfinie © strus
Droga miedzy mostami dla rowerów była poprawiana w zeszłym roku ale nadal trzeba uważać jak się jedzie na wąskich kołach bo jest kilka niespodzianek ale w końcu docieram do celu.
Wieże obserwacyjna północ
Wieże obserwacyjna północ "Lecący żuraw" w Mescherin © strus

Widok z wieży w Mescherin
Widok z wieży w Mescherin © strus

Po chwili relaksu pojechałem zrobić małe kółeczko po Mescherin i sprawdzić rodzaj nawierzchni z Mescherin do Geesow ale niestety okazało się że to nawierzchnia nie dla speedera.
Nad Odrą Zachodnia w Mescherin
Nad Odrą Zachodnia w Mescherin © strus
Pomnik poległych w I wojnie światowej w Mescherin
Pomnik poległych w I wojnie światowej w Mescherin © strus
Kościół w Mescherin
Kościół w Mescherin © strus
Po objeździe pora ruszać w drogę powrotną do domu.W Wełtyniu zajeżdżam do sklepu uzupełnić isotonik na powrót i chwila przerwy na batona z Oshee Vitamin Energy z wizerunkiem Bruce'a Lee.Od razu poczułem moc. :)
Rzepakowo w Gardnie a w tle Bukowa
Rzepakowo w Gardnie a w tle Bukowa © strus
Bocian w Kartnie
Bocian w Kartnie © strus
Między Glinna a Starym Czarnowem jakiś bąk pomylił moją kostkę chyba z rzepakiem bo dotkliwie mnie użądlił co czuję do tej pory.

Stargard,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Bielkowo,Nieznań,Kołbacz,Stare  Czarnowo,Glinna,Kartno,Żelisławiec,Gardno,Wełtyń,Gryfino,Mescherin,Gryfino,Wełtyń,Gardno,Żelisławiec,Kartno,Glinna,Stare Czarnowo,Kołbacz,Nieznań,Bielkowo,Jęczydół,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard,

| 07:01 wtorek, 12 maja 2015 | linkuj Dobry strzał w znaną kolarzystom z tej strony Odry miejscówkę :-) Stówka to dystans budzący szacunek.Podoba mi się zdjęcie bociana.
| 05:48 wtorek, 12 maja 2015 | linkuj Pięknie wykorzystana pogoda - dobry dystans - jeszcze lepsze zdjęcia z trasy a dla mnie zachęta, by zaglądnąć w opisywane strony.
Jarro
| 20:35 poniedziałek, 11 maja 2015 | linkuj Ładny dystansik. Daniel ma rację. Bywa u Niemców kostka dużo, dużo gorsza. Można czasami naprawę się zdziwić. Paradoksalnie często "dróżki" przez pola mają lepszą nawierzchnie.
| 17:50 poniedziałek, 11 maja 2015 | linkuj Udana wycieczka, najważniejsze, że pogoda dopisała. Kostka w Mescherin nie jest taka najgorsza ;-)