Wiatry niespokojne i opady deszczu.

Niedziela, 10 maja 2015 · dodano: 10.05.2015 | Komentarze 6

Wiatry niespokojne i opady deszczu towarzyszyły mi dzisiejszego dnia .Po trzech dniach pracy popołudniu dziś musiałem koniecznie wyjechać chodź prognozy pogody nie były zachęcające.

Ale trzeba było wypróbować nową kasetę z łańcuchem jak się okazało po rozpakowaniu to nie jest to co chciałem ale tak to jest jak się nie doczyta do końca. "Najwyższy w hierarchii zestaw pod 8 rzędów" i ją kupiłem bo byłem w kategorii kasety szosowe a okazało się że to 11-32T a miało być 11-23 .Zamówiłem już prawidłową.Ledwie ruszyłem i zaczął padać deszcz ,na moment na Czarnieckiego skryłem się pod dachem i ruszyłem dalej.Kolejny deszczy chwile później gdy dojechałem do S 10.
Przejazd pod S10
Przejazd pod S10 © strus
Gdy dotarłem ledwie do ronda w okolicy Bridgestone postanowiłem dać sobie spokój z dalszą jazdą i  wrócić przez Witkowo zatrzymując się przy młynie w Kluczewie i robiąc fotki brakujących obiektów do młyna.
Dwór (willa) właściciela młyna w Kluczewie
Dwór (willa) właściciela młyna w Kluczewie © strus
Budynek administracyjny z dwoma  gryfami
Budynek administracyjny z dwoma gryfami © strus
Jak już miałem odbijać na Stargard opady zanikły więc ruszyłem na  Witkowo Pierwsze tam chciałem być kulturalnym rowerzystą i delikatnie hamuję przed przejściem dla pieszych w okolicy kościoła z którego wychodzili "komuniści" a na mokrej łacie rower postawiło mi w poprzek jakbym z całej siły zahamował .Dojeżdżam do pola rzepaku i wracam do Stargardu przez Oś.Pyrzyckie.
Rzepakowo w Witkowie
Rzepakowo w Witkowie © strus
Rundka po mieście i kieruje się na DDR-kę do Żarowa ,opadów brak więc pomyślałem że dokręcę chodź do 60 km. Pierwotnie miałem dojechać do Poczernina i zawrócić żeby nie męczyć się na odcinku dwóch kilometrów naszpikowanych dziurami i łatami ale jakoś przeżyłem i kieruję się do Żarowa ale przez Smogolice.
Rzepakowo w Smogolicach
Rzepakowo w Smogolicach © strus
Gdy już byłem w Lipniku z którego miałem jechać do domu  nabrałem ochoty na 70 km więc trzeba było pojechać do Morzyczyna.
Czarne chmury nad rzepakowem w Lipniku
Czarne chmury nad rzepakowem w Lipniku © strus
Na DDR -ce brak ruchu rowerów jak również na promenadzie nad jeziorem Miedwie.Dopiero na ostatnim pomoście spotykam parę siedzącą na ławce ale oni byli autem.
Jezioro Miedwie w Morzyczynie
Jezioro Miedwie w Morzyczynie © strus

Z promenady wracam na DDR-kę i jadę w samotności  do przeprawy nad S 10 miedzy  ślimakami.
Dopiero w okolicy działek widzę pierwsze osoby na rowerach ale to działkowcy czyżby wszyscy dali sobie dziś na luz?
Zawalidroga na DDR-ce
Zawalidroga na DDR-ce © strus

Stargard,Kluczewo,Witkowo Drugie,Witkowo Pierwsze,Witkowo Drugie,Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,
Poczernin,Smogolice,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.

| 17:53 poniedziałek, 11 maja 2015 | linkuj kaseta 11-32 to raczej do MTB, albo do szosówki dla takiego leszcza jak ja ;-) Minusem jest słabe stopniowanie, przełączenie do najpłynniejszych nie należy. 11-23 to idelany wybór dla takiego koksa jak Ty ;-D
| 14:19 poniedziałek, 11 maja 2015 | linkuj Fakt, pogoda nas ostatnio nie rozpieszcza, ale warto się wyrwać z domu (chociażby, aby "pofocić" takie widoki z rzepakiem w tle jakie zrobiłeś...niedługo przekwitnie i już nie będzie tak kolorowo).
| 06:59 poniedziałek, 11 maja 2015 | linkuj fajne budynki okołomłynowe, zwłaszcza gryfy prezentują się imponująco. Gratulacje za silną wole do kręcenia w tym wietrze...
| 06:22 poniedziałek, 11 maja 2015 | linkuj Pojęcia nie mam skąd u Kuby takie zachwyty nad ślimakiem skoro dopiero co oglądał u mnie ofertę Biedronki z propozycją potrawy z tych stworzeń. Mimo fatalnej pogody potrafiłeś się zmobilizować i przejechać tak długi dystans w szybkim tempie. Oddzielne słowa uznania za serię uroczych zdjęć.