50-tka po pracy na krótko.

Sobota, 25 kwietnia 2015 · dodano: 25.04.2015 | Komentarze 3

Dzisiejszego dnia była organizowana Rowerowa Masa Krytyczna w której nie mogłem wziąć udziału przez prace ale za raz po niej ruszyłem jak to ostatnio bywa po pracy na  50-tkę i na dodatek pierwszy raz w tym roku na krótko czyli  ubrany w krótkie gatki i koszulkę z krótkimi rękawkami.Niestety ze słońca długo się nie cieszyłem bo ledwie dojechałem do Żarowa a ono skryło się za chmurkami.Znowu wybrałem spidera i się zapomniałem że nim po każdej drodze dobrze się nie jedzie a przekonałem się na tragicznym odcinku od Poczernina do drogi do Sowna.Dojeżdżam do Sowna ,doradzam drogę dwóm rowerzystom ze Szczecina ,nawadniam się małą puszką magnezu i wracam do Żarowa przez Smogolice.
Pomnik poległych w I wojnie światowej w Sownie
Pomnik poległych w I wojnie światowej w Sownie © strus
Kwitnący rzepak w Smogolicach
Kwitnący rzepak w Smogolicach © strus
Myślałem że dzisiejszego dnia wszyscy na rowerach po masie udali sie na bobrową polane ale gdy dotarłem do Lipnika na DDR-kę okazało się że bardzo się myliłem bo na ścieżce spory ruch.Dojeżdżam do cpn w Morzyczynie i według moich obliczeń mogę wracać do domu żeby mieć pełne 50 km.
Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,Smogolice,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard