Krótko bo deszczowo.

Poniedziałek, 27 kwietnia 2015 · dodano: 27.04.2015 | Komentarze 5

Dwa razy opady deszczu zakłóciły moje wyjście na rower ,może bym sobie odpuścił ale wiem że przez kolejne trzy dni na pewno nie będę mógł popedałować i dziś musiałem zrobić choć minimum [50km] na początek ruszyłem na DDR-kę do Żarowa.
DDR -ka do Żarowa
DDR -ka do Żarowa © strus

Pierwsze delikatne krople odczułem na krzyżówce do Kunowa ,myślałem że się rozpada więc odbiłem na promenadę nad Miedwiem żeby w razie czego skryć się pod jakimś daszkiem i odczekać.
Jezioro Miedwie w Morzyczynie
Jezioro Miedwie w Morzyczynie © strus
Rzeżba nad J.Miedwie
Rzeźba nad J.Miedwie © strus
Wracam na DDR-kę i kieruje się w stronę Niedźwiedzia przez Motaniec i  Reptowo pod las przed Zdunowem ,chciałem jechać dalej ale dziś nawierzchnia grząska i spider zakopywał się w piachu więc zawróciłem i do Reptowa pojechałem przez Kałęgę i Motaniec.

Bocian e Reptowie
Bocian e Reptowie © strus
Forsycja w Niedźwiedziu
Forsycja w Niedźwiedziu © strus
Dzisiejszego dnia trochę źle się ubrałem bo pod cienką bluzą miałem koszulkę termalna ale bez rękawów i jadąc pod wiaterek zimno mi było po rękach z Reptowa wracam do Kobylanki i kieruje się do Bielkowa.
Migdałek trójklapowy  w Kobylance
Migdałek trójklapowy w Kobylance © strus
Za Kobylanką ponownie zaczyna padać deszcz większy niż pierwszym razem więc postanawiam kierować się w stronę domu ,deszcz padał do samego Stargardu ,odpuścił gdy byłem na Ceglanej i miałem ochotę do kręcić do 60 km i tak bym zrobił gdyby jakiś debil jadący blachosmrodem nie zalał mnie wodą pod wiaduktem kolejowym aż  poczułem ją w majtach.
Stargard,Żarowo,Grzędzice,Lipnik,Zieleniewo,Morzyczyn,Kobylanka,Motaniec,Reptowo,Niedźwiedź,
Kałęga,Motaniec,Reptowo,Kobylanka,Bielkowo,Jęczydół,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.