Środa, 25 marca 2015 · dodano: 25.03.2015 | Komentarze 5

Pierwszy raz w tym roku w środę zaliczam pracę rower i na18.30 hale z basenem i sauną i na dodatek po wczorajszej wyprawie do Niemiec ,ciekawe jak będę się czuł jutro.Dziś ruszyłem do Poczernina  droga nad Iną a dalej drogą przy ośrodku pomocy dla osób szukających uwolnienia spod przemocy złego ducha wjeżdżam w las i śmigam do Sowna.
Dąb w Poczerninie
Dąb w Poczerninie © strus
Droga z Sowna do Wielgowa jakby się polepszyła ale pracowników przy niej nie widać jadę nia do krzyżówki i ruszam w stronę Reptowa ale wydłużoną drogą przez Wielichówko i Cisewo.
Droga z Sowna do Wielgowa
Droga z Sowna do Wielgowa © strus
W każdej wiosce wypatruje bocianów w gniazdach ale niestety wszystkie były puste ,w zeszłym roku pierwszego widziałem w Cisewie.
Jadę do Kobylanki i kieruje się DDR-ka w stronę domu,spojrzałem na licznik i widzę że będzie mi brakowało trochę do pięćdziesiątki więc w Lipniku odbijam na Grzędzice i przed torami udaje się lasem do Stargardu.
Zazieleniło się w lesie w Grzędzicach
Zazieleniło się w lesie w Grzędzicach © strus
Obecny Eurocash
Obecny Eurocash © strus
Stargard,Żarowo,Lubowo,Rogowo,Poczernin,Sowno,Wielichówko,Cisewo,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,
Grzędzice,Stargard.

| 22:19 środa, 25 marca 2015 | linkuj Wpisy Twoje, Jarro czy Trendixa czytam z ciekawością, patrząc na kompletnie nieznane mi rowerowo tereny. Pora ruszyć w lecie na drugą stronę rzeki :-)
| 21:45 środa, 25 marca 2015 | linkuj Ten dąb taki dorodny że ani razu na niego uwagi nie zwróciłem :D
| 18:50 środa, 25 marca 2015 | linkuj Gratuluję sportowej wszechstronności i wysokiej formy zwłaszcza, że ta wycieczka była po wczorajszej, wyczerpującej - pewno nie Ciebie.
| 17:25 środa, 25 marca 2015 | linkuj Tylko pozazdrościć formy...rozkręciłeś się na dobre.