Po pracy terenowo.

Czwartek, 12 marca 2015 · dodano: 12.03.2015 | Komentarze 4

Dzisiejszego dnia po pracy miałem więcej czasu bo rodzinka wracała wyjątkowo godzinę później , dlatego wybrałem  Vipera żeby pojeździć jak najwięcej w terenie bo wiaterek był chłodny a temperatura gdy wyjeżdżałem wynosiła  9 stopni a jak wróciłem już o trzy stopnie było mniej.Mimo jazdy pod wiatr do Żarowa jakoś nie odczułem trudności pokonywaniu pierwszych kilometrów od Lubowa rozpocząłem jazdę w terenie do Kobylanki a następnie do Małkocina żeby było dalej udałem się Michałową drogą przez  Grabowo.
Michałowa droga z Klępina do Grabowa
Michałowa droga z Klępina do Grabowa © strus
Wracam na drogę do Małkocina żeby w końcu przejechać odcinek drogi wcześniej nie jeżdżonej do Rogowa która była dość kiepska przez duże nierówności i od krzyżówki leśnej  sporo piachu a ostatni kilometr do masakra bo wcześniej jechały ja ciężkie ciągniki które pracowały na polu obok drogi.
Leśna krzyżówka
Leśna krzyżówka © strus
Jak już wyjechałem na szosę w Rogowie to myślałem że będzie lepiej ale wiatr był zimny i dokuczliwy.Na szczęście miałem na sobie kominiarkę a nie czapkę , zakryłem sobie na maxa twarz i w kiepskich warunkach pomknąłem  ku krzyżówce DK141 i DK 142 i dalej na Sowno.
Leśna rowerostrada za Poczerninem
Leśna rowerostrada za Poczerninem © strus
W Sownie myślałem że na 2 -u kilometrowym odcinku w stronę Wielgowa praca wrze przy remoncie drogi a tam dziś nie było żadnego pracownika i ani jednego pojazdu.
Remont drogi z Sowna do Wielgowa
Remont drogi z Sowna do Wielgowa © strus
Żeby było więcej leśnych dróg nie jadę do Reptowa tylko wybrałem drogę do Miedwiecka przez Wielichówko i Cisewo. Rozpędzony wyjeżdżam z lasu do Wielichówka a tam na drodze świeżo wysypany żużel który zahamował mnie tak skutecznie  że i o mało nie zaliczyłem upadku.Ciężkie fragmenty drogi z Cisewa do Miedwiecka na odcinka bez drzewnych na których sporo luźnego piachu i rozjechana droga przez ciężkie maszyny wywożące drzewo z lasu.
Po wycince między Cisewem a  Miedwieckiem
Po wycince między Cisewem a Miedwieckiem © strus
Dawno mi się tak ciężko nie jechało chyba że to zmęczenie ostatnimi czterema dniami i wczorajszą halą.

Stargard,Żarowo,Lubowo,Klępino,Grabowo,Małkocin,Rogowo,Poczernin,Sowno,Kepinka,Wielichówko,Cisewo,Miedwiecko,