Tour de Miedwie plus.

Niedziela, 22 lutego 2015 · dodano: 22.02.2015 | Komentarze 5

Tour de Miedwie plus rozpocząłem z walka z wiatrem po DW 106  aż za Okunice w której odbiłem na Ryszewo na szlak maratonu w okół Miedwia.Oczywiście nie miałem zamiaru jechać po płytach jumbo Spiderem i po przejechaniu na drugą stronę starej trójki udałem się do Nieborowa.
Kościół filialny p.w. MB Nieustającej Pomocy w Nieborowie
Kościół filialny p.w. MB Nieustającej Pomocy w Nieborowie © strus

Dzwoneczek w Nieborowie
Dzwoneczek w Nieborowie © strus
Po 36 kilometrach jestem na drodze do Starego Czarnowa i mogę sobie spokojnie pokręcić na dobrej szosie bez dziur i dużego ruchu aut.Żeby dokręcić parę kilometrów jadę do Kobylanki przez Dębinę gdzie widziałem pierwsze żurawie w tym roku.Później dorzucam parę kilometrów po gminie Kobylanka i wracam przez Grzędzice do domu.Przez całą droge wypatrywałem Daniela który pisał że ma zamiar zrobić kółeczko w okół Miedwia ale pewnie pojechał wczesnym rankiem a ja ruszyłem po 11-tej.
Stargard,Kluczewo,Warnice,Barnim,Obryta,Okunica,Ryszewo,Turze,Młyny,Ryszewko,Nieborowo,Stare Czarnowo,Dębina,Kołbacz,Nieznań,Bielkowo,Kobylanka,Motaniec,Reptowo,Kobylanka,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Grzędzice,
Żarowo,Stargard.

| 07:50 poniedziałek, 23 lutego 2015 | linkuj W okolicach Szczecina i nieco dalej wiatr nie był jednak zbyt mocny a ze względu na jego kierunek bywał sprzyjający.Parametry Twojej wycieczki są dla mnie rewelacyjne. Może nie dystans ale średnie tempo jazdy wręcz imponujące.
Jarro
| 07:47 poniedziałek, 23 lutego 2015 | linkuj Solidna średnia. Ty to zawsze jakieś ciekawostki wypatrzysz - tym razem dzwonek.
| 21:18 niedziela, 22 lutego 2015 | linkuj Darku ale z tym wiatrem to dziś nie przesadzaj że aż taka walkę stoczyłeś :)
| 16:53 niedziela, 22 lutego 2015 | linkuj No i muszę zmienić opis jazdy, bo był identyczny ;-) Za to jechałem w przeciwną stronę i trochę inną trasą. Wyszedł 1 km więcej niż Tobie.