Pierwsza seta w tym roku - Ińsko

Czwartek, 19 lutego 2015 · dodano: 19.02.2015 | Komentarze 4

Wczoraj dowiedziałem się że będę miał dziś wolne i postanowiłem wykorzystać to żeby zrobić pierwszą setkę w tym roku i na dodatek w zimowy miesiąc - padło na Ińsko, ponieważ gdy byłem tam ostatnim razem trwała budowa małej promenady i chciałem ją zobaczyć jak wygląda. Ruszyłem jak mi się wydaje najkrótszą drogę przez Chociwel ,początkowo do krzyżówki z Ulikowem bardzo duży ruch na DK 20 i dwukrotne wyprzedzanie mnie na gazetę co mnie bardzo stresuje.
Kościół parafialny p.w. MB Częstochowskiej w Dalewie
Kościół parafialny p.w. MB Częstochowskiej w Dalewie © strus
Dalsza droga dzięki pomocy delikatnemu wiaterkowi w plecy przebiegła bardzo szybko ,jedynie przejazd przez Chociwel w wolniejszym tempem i po 44 kilometrach byłem na rogatkach Ińska z prawie 30 km/h średnią co mnie zdziwiło.
Rogatki Ińska
Rogatki Ińska © strus
W Ińsku jadę na promenadę  i zdziwienie bo prace jeszcze trwają ,gdy zapytałem jednego z pracowników że termin był do końca listopada to odpowiedział ale nikt nie mówił którego roku.Rozczarowałem się długością nowej promenady bo myślałem że będzie do głównej plaży.
Nowa promenada w Ińsku
Nowa promenada w Ińsku © strus
Rak w Ińsku
Rak w Ińsku © strus

Po małym odpoczynku nad krystalicznie czystą  wodą jeziora Ińskiego pora wracać do domu dłuższą drogą żeby wykręcić setkę i jak przypuszczałem powalczyć z wiaterkiem i dziurawymi odcinkami dróg.
Straż Pożarna w Ińsku
Straż Pożarna w Ińsku © strus
Z Ińska jadę na początku do miejscowości Długie przez Linówko na całym odcinku jadę osamotniony kompletnie żadnego ruchu pojazdów tylko ja i przeciwny wiatr.
Długie - Kościół parafialny p,w. św. Anny
Długie - Kościół parafialny p,w. św. Anny © strus
Lapidarium w Długie
Lapidarium w Długie © strus
Od Długiego zaczyna się najgorszy odcinek drogi pod względem jakości porównywalny do Kunowa aż do Kępna przez Lutkowo.Wyjeżdżając z Kępna w końcu jedzie auto - Policja.Tak długiego odcinka w samotności na szosie to chyba nigdy nie pokonałem.
Reszta trasy pokonana w dobrym tempie bez zatrzymywania się bo nie było potrzeby a na dodatek drogę od Wiechowa do Stargardu niedawno pokonywałem w przeciwnym kierunku.

Stargard,Kiczarowo,Gogolewo,Dalewo,Dzwonowo,Chociwel,Kamienny Most,Ińsko,Linówko,Długie,Lutkowo,Kepno,Wiechowo,Marianowo,Czarnkowo,Pęzino,Ulikowo,Ulokowo Kolonia,Strachocin,Stargard.