Słoneczna niedziela.

Niedziela, 28 grudnia 2014 · dodano: 28.12.2014 | Komentarze 2

Nad Miedwie pojechałem  drogą nieco dłuższą niż standardową przez Lipnik tj. przez Skalin.Droga od Skalina do Kunowa jest już w takim samym stanie jak ta w Kunowie czyli dziura na dziurze a na dodatek 3/4 drogi w Kunowie pokryta lodem.Nad jeziorem na całej promenadzie duża ilość spacerowiczów i pierwszy lód na brzegach jeziora.
Zima na J.Miedwie
Zima na J.Miedwie © strus

W okolicach Jęczydołu spotykam pierwszych rowerzystów i kilka starszych par spacerujących z kijkami na leśnych ścieżkach.
Jęczydół - leśna ścieżka
Jęczydół - leśna ścieżka © strus
Z Bielkowa do Jezierzyc ścieżki leśne poza jednym miejscem bez problemowo przejechane,kłopoty przyszły dopiero  w drodze do DK 10
z Jezierzyc.
Na Jezierzyce
Na Jezierzyce © strus
Na Relaksowej przed wjazdem do lasu pożegnała mnie świątecznie ozdobiona choinka a przywitał najgorszy odcinek drogi jaki dziś pokonywałem.
Drzewko świąteczne na Relaksowej
Drzewko świąteczne na Relaksowej © strus
Droga którą kilka razy jechałem była zawsze na prawie całej długości równa ale po kilkudniowych opadach deszczu i raptownej zmianie pogody na minus była ciężko przejezdna przez zamarznięte kolejny przez które uszkodziłem sobie ochraniacz.
Lepszy odcinek drogi do DK 10 z Jezierzyc
Lepszy odcinek drogi do DK 10 z Jezierzyc © strus
Miejscami były cztery koleiny po których jechałem jak na hulajnodze  odpychając się lewą nogą to była męczarnia już wolę błota.Wróciłem druga strona DK 10.
Stargard,Giżynek,Golczewo,Kluczewo,Skalin,Kunowo,Zieleniewo,Morzyczyn,Jęczydół,Bielkowo,
Jezierzyce,Płonia,Zdunowo,Niedźwiedź,Reptowo,Morzyczyn,Zieleniewo,Lipnik,Stargard.